Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas varases staadiumis häid ettevõtteid ära tunda?
Foto: EPA
USA investor, kes teenib tänu varasele investeerimisele Facebooki, Netflixi ja Microsofti hiidtootlust, avaldab oma strateegia.
Kolmkümmend aastat investeerimisega tegelenud ameeriklanna Nancy Zevenberger juhib 2,4 miljardi dollari suurust investeerimisfondi on Forbesi andmetel investeerimisringkondades kuulus selle poolest, et on tundnud ära hea ettevõtte potentsiaali ammu enne seda, kui see mainstream'i läks. Teiste hulgas kuulub ta portfelli nii Amazoni, Netflixi kui ka Shopify aktsiaid.
Forbesile antud intervjuus andis ta investoritele selget nõu: kui edukalt investeerida tahad, pead arvestama vähemalt viieaastase ajahorisondiga. Kõik, mis alla selle jääb, on puhas spekuleerimine. Lisaks soovitab ta vaadata ettevõtte juhte: kõige parem oleks, kui tegu oleks idufirmade puhul ettevõte rajajatega, mitte sisseostetud meeste-naistega. Tema hinnangul julgevad ainult ettevõtte loojad võtta riske, mis hakkavad end aastate möödudes korralikult tasa teenima.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.