Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Constellation Brandsi kvartalitulemused viisid aktsia tõusule
Constellation Brands teatas täna neljanda kvartali tulemused, mis olid Wall Streeti analüütikute poolt prognoositud tulemustest paremad, vahendab Reuters. Tulemustele andsid hoogu tugev nõudlus Corona ja Modelo õllede ning keskmisest kõrgema klassi veinide järele.
Õllemüük, mis annab umbes 77% Constellation Brandsi müügikäibest tõusis aastaga ligi 12% 997 miljoni dollarini 2018. rahandusaasta viimases kvartalis. Müügikäive kokku tõusis 8,5% 1,77 miljardi dollarini. Analüütikud olid oodanud 1,75 miljardi dollari suurust müügikäivet.
Puhaskasum jõudis viimases kvartalis, mis lõppes 28. veebruaril 925 miljoni dollarini, millest 363 miljonit dollarit andsid USA maksumuudatused. Ilma erakorraliste tuludeta jõudis firma aktsiapõhine kasum 1,90 dollarini, võrreldes analüütikute prognoositud 1,74 dollariga.
Kõrgema nõudluse tagamiseks ütles Constellation, et investeerib 2019. rahandusaastal ligikaudu 900 miljonit dollarit õlletehase laiendamiseks Mehhikos USA piiri ääres.
Ettevõte prognoosib 2019. rahandusaasta võrreldavaks aktsiapõhiseks kasumiks vahemikus 9,40 kuni 9,70 dollarit aktsia kohta. Analüütikute keskmine prognoos oli olnud 9,58 dollarit. Võrreldav aktsiapõhine kasum tuli 2018. rahandusaastal 8,72 dollarit.
Firma tõstis ka dividendi väljamaksekordaja eesmärki 30%-ni teenitavast kasumist, millega seoses tõsteti kvartaalset dividendi ligikaudu 42% võrra. Nii hakkavad Constellation Brandsi A-klassi aktsia omanikud saama dividendi 0,74 dollarit kvartalis ning B-klassi aktsia omanikud 0,67 dollarit kvartalis.
Constellation Brandsi aktsia on uudise peale tõusnud 3,9%, makstes 229,1 dollarit.