Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Selgusid Eesti turunduse parimad

    Nordea Kontserdimajas pärjati Password 2018 galal möödunud aasta parimaid turundus- ja meediategusid. Seekordsed võitjad olid ettevõtmised, mis tegid Eesti elu paremaks.

    Aasta turundustegu 2017 žüri­i:
    Natalja Piiskoppel, Carat UK, Global Stategy DirectorOlav Osolin, sisuloojaMagnus Lužkov, Optimist Creative juht ja strateegRoger Niitmäe, Bigbank Grupi turundusjuhtIvar Krustok, Ekspress Meedia tootearenduse ja analüüsi osakonna juhtMart Prööm, Helmese projektijuht-analüütikAnne Tääkre, Kalevi turundusdirektorMari-Liis Küppar, Baltika turundus- ja kommunikatsioonijuhtHelene Vetik, Hmmm Creative Studio loovjuhtKorraldas Best Marketing Eesti Aasta Turundustegu valimist ja andis välja turundusvaldkonna prestiižikaimat auhinda juba 19. korda.
    Aasta meediategu 2017 žürii:
    Janeck Uibo (Edasi.org)Markko SojonenAnnely Luikmel (Eesti Loto)Margo Veskimägi (Kantar Emor)Katri Kerem (EBS)
    Grand prix läks Coop Panga lansseerijatele, kuhu kuulusid Coop Panga turundusjuht Tiina Tali, loovagentuur Optimist, PR agentuur Agenda PR ja meediaagentuur Initiative. Coop Panga puhul ühendati pangandus ja kaubandus, millest tekkis Eesti pangandussektori suurim teenindusvõrk ja pangateenused said hästi kättesaadavaks ka maapiirkondades. Idee oli näidata, et Coop Pank toob pangateenused igasse Eestimaa nurka. Lansseerimiskampaania keskmes olnud Rahnu saar sümboliseerib, et Eestis on igal pool hea elada, kui sinna on tekkinud oma pank.Foto: Marko Mumm
    Grand prix’i võitis meediaagentuur Vizeum Telia küberkiusamise vastase kampaania „Suurim julgus“ eest. Teema on aktuaalne, sest uuringute järgi leiab üha rohkem kiusamisjuhtumeid aset läbi sotsiaalmeedia kanalite, mis teeb kiusamise peidetumaks ja noortele raskemini talutavaks. Uuringu andmetel on 27% Eesti õpilastest kogenud küberkiusamist ja 17% on ise kedagi kiusanud. Telia soovis kampaania kaudu teadvustada probleemi ulatust ja pakkuda õpilastele, vanematele ja õpetajatele infot, kuidas kiusamist ära tunda ja abi saada. Žürii hinnangul on Telia kampaania suurepärane algatus ja eeskuju teistele ettevõtetele, kuidas teha sotsiaalselt vastutustundlikke kampaaniad.Foto: Marko Mumm
    Väikese eelarvega kategooria võitja on balleti „Tramm nimega Iha” kampaania. Estonia Ooperiteater lasi oma maja kõrvale transportida päris trammi, et tõmmata tähelepanu uuele lavastusele “Tramm nimega Iha”. Kampaania raames ei kasutatud ühegi agentuuri abi – kõik ideest teostuseni valmis majasiseselt. See on hea näide sellest, et ka väikese eelarvega ja ilma agentuuride abita saab korda saata suuri tegusid.Foto: Marko Mumm
    Auväärse tiitli pälvis Circle K kolmeliikmeline turundustiim koosseisus Diana Veigel, Madli Merila ja Keidi Kitt.Foto: Marko Mumm
    VÕITJAD
    Meediategu 2017 efektiivse meediakasutuse (ROI) kategooria võitja on Tesco Finest & Free From tootesarja lansseerimine Prismas. Meediaagentuur: MediaComMeediategu 2017 uuringutel põhineva kategooria võitja on sotsiaalministeeriumi teavituskampaania “Kasvage koos”. Meediaagentuur: Inspired UMMeediategu 2017 innovaatilise meediakasutuse kategoorias sai žürii tunnustuse Hea Une Keskus – Norskavad bussipeatused. Meediaagentuur: MediaCom
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.