Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas bränd inimeste südamesse jõuab?

    Huib van Bockel oli kaheksa aastat Red Bulli Euroopa turundusdirektor.Foto: Marko Mumm

    Turundus on nagu Tinder! Sul on 1 sekund, et võita vaataja tähelepanu, ja siis skrollib ta su minema, rääkis Passwordil Red Bulli endine Euroopa turundusdirektor Huib van Bockel.

    Bännerid saavad digis taasturundamise abil inimesi jälitada. Need hüppavad igal võimalusel uuesti ekraanile. Mida teeb inimene, keda jälitatakse? Ta põgeneb. Selle brändi eest.

    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautor
    Passwordi peaesineja Bockel nentis, et digis ei tohiks teha samu asju, mida offline’is või teles. Oma klientidega tuleks hoopis astuda aktiivsesse dialoogi, mitte püüda sotsiaalmeedias passiivsete postitustega inimeste tähelepanu. Kõik algab endalt õige küsimuse küsimisest: kuidas mina kui bränd saan inimesi rohkem armastada.
    Kui inimesi sinu sisu ei köida, siis järelikult ei paku see neile väärtust, märkis kaheksa aastat Red Bulli brändi vedanud Bockel. Kuldne reegel on järgmine: aseta tarbija kogu oma ettevõtte missiooni südamikku.
    Bockeli sõnul pole enam turul tühje auke, mida oma brändiga täita – eristumiseks peaks brändi missioon olema hoopis inimeste elude parandamine. Head ja tegijad brändid seda teevadki. Ja asi pole selles, mida sa ütled, vaid mida sa teed.
    Miks on ettevõtetel raske? 
    Sest nad ei tea, mis maailmas toimub, jätkas Bockel. Turundusgeeniuse sõnul on ettevõtted liigselt süvenenud enda ninaesisse. Teiseks on brändid ülbed, sest peavad end kõige paremaks. Ja kolmandaks nad vihastavad, kui uued tegijad turu hõivavad. Taksojuhid korraldasid üle maailma Uberi vastu streike. Mida see aga kaasa tõi? Uberit kasutati sel ajal veelgi rohkem, kommenteeris ta.
    Miks on brändidel raske inimesteni jõuda?
    Sest ettevõtted kasutavad digimaailmas taktikat, mida nad on kogu aeg teinud teles, raadios või prindis. Vanad mõtted on lihtsalt istutatud uude vormi, kuid see ei tööta.
    Üks näide on tavaline bänner. Igav! Ja mis veel hullem – bännerid ju saavad digis taasturundamise abil inimesi jälitada, sest need hüppavad igal võimalusel uuesti ekraanile. Mida teeb inimene, keda jälitatakse? Ta põgeneb. Selle brändi eest.Me kõik põgeneme bännerite ja reklaamide eest (nt kasutame Spotify Premium paketti, Netflixi jms), aga turundajana toodame ise neid reklaame. Kõlab ju ebaloogiliselt!? Nii ei peaks olema, leidis Bockel.
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Novira Capitalil sai Riias valmis ärikvartal
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Microsoft: algasid Vene mõjutuskampaaniad USA valimisteks
Tänavuste USA presidendivalimiste mõjutamiseks on Microsoft täheldanud viimase 45 päeva jooksul Venemaa veebikampaaniaid, vahendab Reuters.
Tänavuste USA presidendivalimiste mõjutamiseks on Microsoft täheldanud viimase 45 päeva jooksul Venemaa veebikampaaniaid, vahendab Reuters.