Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Milline peab olema ahvatlev töökuulutus?
Tööturul ei piisa enam sellest, kui on vaba töökoht – hea töötaja leidmiseks peab tööandja leidma ise viisi, kuidas paeluda tööotsijat, ja olema valmis pakkuma hüvesid.
„Sisuliselt on võimalik talupoja stiilis mõtlemisega läbi käia kõik kandideerimise sammud ja küsida endalt, et kui ma oleks kandidaat, kas mulle meeldiks nii,“ andis CV-Online’i turundusjuht Heikko Gross nõu ahvatleva tööpakkumise kujundamiseks. „Kui mõne etapi puhul on vastus ei, siis on võimalik protsessi paremaks teha,“ sõnas ta ja nentis, et see kehtib nii kuulutuse koostamise kui ka kõigi järgnevate sammude puhul. Praegu on paljudel juhtudel tööotsija valija rollis ja kaalub mitut pakkumist, mistõttu peab tööandja pingutama, et kandideerijat meelitada.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.