Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas kasutada sotsiaalmeediat edukaks turundamiseks?

    Turunduses on sotsiaalmeedia üha suurem liikumapanev jõud, millega tuleb tegeleda iga päev, sest sealsed mängureeglid muutuvad pidevalt.

    See, mis töötas sotsiaalmeedias eelmisel aastal, ei pruugi praegu enam toimida. Oluline on pidevalt testida ja proovida uusi strateegiaid, kirjutas Äripäeva teemaveebis Best Marketing kujundus- ja reklaamifirma Milos juhatuse liige Brit Mesipuu, kes pani kokku hulga nõuandeid, kuidas sotsiaalmeedia efektiivselt enda kasuks tööle panna.
    Loo persona. Pane paika, kes on sinu ideaalne klient. Oma sisu loomisel mõtle alati sellele fiktiivsele isikule – kas see pakub talle huvi?Postita regulaarselt. See kasvatab publikus usaldust ja mõjub hästi ka sinu positsioonile.Paku relevantset sisu. Veendu, et sisu, mida sind jälgivad näevad (ja kuulevad), oleks huvitav ja sobiks hästi sinu brändi sisuga.Postita unikaalset sisu. Püüa mitte liialt taasjagada oma varasemaid postitusi, sest su sihtrühm on neid tõenäoliselt juba näinud. Kui soovid olla silmapaistev, paku võimalikult palju uut ja unikaalset.Jaga ja säutsu edasi. Hea võimalus laiendada oma publikut ja näidata neile, et sa tead, mis on hetkel oluline.Ära alahinda väiksemaid sotsiaalmeediakanaleid. Testi ka Pinteresti, Tumblrit, Google+i jt. Tulemused võivad üllatada.Pinterest aitab Google’is nähtavale. Google armastab Pinteresti. Ainult Facebook on Google’i jaoks veel olulisem. Kasuta seda teadmist ära. Väikesel firmal ei ole lihtne Google’i otsingus ettepoole jõuda. Küll aga on võimalus saada etteotsa Pinterestis. Olles heal kohal Pinterestis, kuvab ka Google sinu postitusi eespool. Ja kui otsitakse miskit, mis toob esiotsa sinu Pinteresti pildi, toob see liiklust ka otse sinu lehele.Kasuta pilte, eriti Twitteris. Pildiga säutsude kaasatus on suurem kui postitusel, mis koosneb ainult tekstist.Katseta eri stiile. Eksperimenteeri piltidel ja teistel graafilistel materjalidel värvi ja paigutusega, et leida kõige paremini sihtrühma kõnetav stiil. Samas ära unusta, et see peab peegeldama ka sinu olemust. Kui oled leidnud selle “õige”, kasuta seda järjepidevalt.Õpi tehtud vigadest. Analüüsi varasemaid postitusi, mis töötas, mis mitte. Püüa edaspidi vältida selliseid, mis suurt kaasatust ei toonud.Lõpeta meeldimiste ja jagamiste püüdmine… või siiski mitte? Katsu kaasata oma publikut postitustega, mis kutsuvad kaasa rääkima ja koostööle. Kui su jälgijad leiavad, et postitus on huvitav, jagavad nad seda niikuinii. Samas on mõningaid uuringuid, kus soovitatakse just teha selge üleskutse ehk call-to-action, et jälgija saaks selgelt aru, mida ta tegema peaks.Tee otseülekandeid. Facebooki ja Twitteri live, Google Hangouts jne on selleks head vahendid.Kasuta teemaviiteid strateegiliselt. Ära lisa oma postitusele kõikvõimalikke teemaviiteid ehk hashtag’e lihtsalt niisama, kasuta paari oma brändile omast. Kui soovid aga jõuda veelgi suurema publikuni, siis uuri, mis on parasjagu populaarsed hashtag’id.Enne jagamist loe läbi. Enne, kui plaanid mõnd artiklit või muud postitust oma lehel jagada, loe see korralikult läbi. Paljud loevad läbi üksnes pealkirja ja esimese lõigu ning arvavad, et see on väärt jagamist ka oma lehel. Pea meeles – kõik, mida sa jagad, peegeldab sinu brändi olemust.Ole kursis konkurentidega. Jälgi, mida nad postitavad, millist postituse mustrit kasutavad ja kui see tundub neile edu toovat, katsu teha sarnaseid. Samas ole autentne.
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Balti börsid lõpetasid kvartali tõusupäevaga
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus kvartali viimasel kauplemispäeval 0,08% plusspoolel, jäädes kvartaliga siiski miinusesse.
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus kvartali viimasel kauplemispäeval 0,08% plusspoolel, jäädes kvartaliga siiski miinusesse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Eestlane tõusis suure Soome börsifirma ärijuhiks
Varem Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuseid juhtinud Helen Metsvaht läks omanikfirma Cityconi juhatusse ärijuhiks.
Varem Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuseid juhtinud Helen Metsvaht läks omanikfirma Cityconi juhatusse ärijuhiks.