Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
11 soovitust, kuidas oma loomingut eksportida
Paljud loomevaldkonna ettevõtted näevad siinse turu väiksuse tõttu võimalust ekspordis. Rahvusvaheline turg on aga kõike muud kui abiprojekt nõrkadele ja õnnetutele, sõnas kodumaise rõivabrändi Tallinn Dolls juht Mari Martin, mistõttu on vaja põhjalikku eeltööd ja head stardipositsiooni.
Ekspordiga alustamine aitas jala suure reklaamitööstuse ukse vahele saada filmitootjal Nafta Films, rääkis EASi loomemajanduse programmijuht Katre Purga. Ettevõttel oli võimalik EASi loomemajanduse eksporditoetuse abil end Saksamaal tutvustada ja turundada, mis lõppes Mercedes-Benzile reklaamklipi tootmisega. “Reklaamklipp filmiti Eesti produktsiooni ja meeskonnaga Lapimaal, kuhu oli kaasatud ka Lydia Rahula poistekoor. Ainuüksi selle projekti alguse tehinguga toodi Eestisse kümnekordne toetuse summa,“ märkis Purga.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.