Kohtinguportaalid inspireerisid värbamisteenust looma

18. aprill 2017, 07:15
Teamscope'i asutaja Alo Arro leiab, et uusi inimesi pole mõtet ettevõtte raamidesse suruda.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20170418/USEFUL/170419749/AR/0/Teamscope'i-asutaja-Alo-Arro.jpg

Ettevõtjad otsustasid luua teenuse, millega veenduda, et uus töötaja kindlasti sobitub meeskonda, ning kasutasid selleks kohtinguportaalides kasutusel mudelit.

Talendiotsingu ning meeskonna arendamise ettevõtte Teamscope juhatuse liikme Alo Arro sõnul sai idee alguse tühimikust personaliotsingu turul.

“Minu onu, kes on ka Teamscope’i kaasasutaja (Tõnis Arro – toim), on 30 aastat töötanud personaliotsingu valdkonnas, kuid siiani pole tal head arusaama sellest, kuidas mõista, milline inimene millisesse meeskonda sobib,” rääkis Arro. Ta selgitas, et seni on uute inimeste palkamine käinud enamjaolt kõhutunde järgi, mis ei pruugi olla kuigi hea neil, kes värbamisega iga päev ei tegele. Seetõttu tekkis Teamscope’i meeskonnal soov leida andmetel põhinev viis, kuidas aru saada, kas kandidaat sobib meeskonda peale oma oskuste ja kogemuste ka inimesena.

Arro sõnul andsid uue värbamistööriista loomisel inspiratsiooni kohtinguportaalid, mis oskavad lugeda neile kättesaadavat informatsiooni ning selle põhjal moodustada stabiilseid ja õnnelikke paare.

Sinu tellimus on lõppenud.

Sul pole veel Äripäeva tellimust?

või Loe Äripäeva tutvumishinnaga 1 euro nädalas
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
18. April 2017, 06:49
Otsi:

Ava täpsem otsing