Tippjuht: parema teeninduse võtmetegur on mentorlus

    Aina rohkem ettevõtteid võtavad osa mentorluse programmist, et tõsta selle kaudu teeninduse kvaliteeti.

    Enda kogemusi teeninduse taseme tõstmisest jagab SOL Eesti tegevjuht Priit Sipelgas. Koos Tele2 Eesti tippteenindaja Kristi Arulaga räägivad nad saates "Teeninduse teejuht" millist tuge vajavad selleks töötajad.

    "Mentorlus on teeninduskvaliteedi kasvatamisel üks võtmetegureid," ütleb SOL Eesti tegevjuht Priit Sipelgas.

    Tele2 Eesti tippteenindaja Kristi Arula jagab saates kogemusi Tele2 töötamisest, näiteks toob Arula toob välja, kuidas külg-külje kõrval mentorlus aitab uutel töötajatel paremini ja kiiremini kohaneda ja loob turvatunde.

    Sipelgas selgitab, et mentorluse edukus sõltub suuresti mõlema poole ehk mentori ja mentee suhtlusest.

    Saates selgub, millised on võimalikud komistuskivid mentorprogrammide läbiviimisel.

    Ühtlasi räägime, kuidas muuta ettevõtte teenindust paremaks ja kuidas kasutada mentorlust personalijuhtimises ja arendamises?

    Saadet juhib Alyona Stadnik.

    Fotol vasakult: Kristi Arula, Priit Sipelgas ja Alyona Stadnik. Allikas: Äripäev

    • Teeninduse teejuht
    • 22.04.2024
    KIIRUS:
    Tippjuht: parema teeninduse võtmetegur on mentorlus
  • Hetkel kuum