Reklaamartikkel: EKLT OÜ – 20 aastat arukat logistikat ja innovaatilisi lahendusi

17. märts 2014, 11:48
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20140317/COMMERCE/303179919/AR/0/AR-303179919.jpg

1994. aastal otsustas rahvusvaheline logistikaettevõte UPS anda oma kaubamärgi all tegutsemise õiguse Eestis OÜ-le EKLT, eeldades ettevõttelt tugevat pühendumist ja võimekust turuosa suurendada. 20 tegutsemisaasta jooksul on EKLT OÜ suutnud edukalt täita UPSi asutaja ja juhtkonna soovi pakkuda parima kvaliteediga paindlikku teenust ning kasvatanud oma turuosa.

 

“Saades 20 aastat tagasi UPSilt ettepaneku hakata nende kaubamärgi alla tööle, otsustasime selle vastu võtta ning lubasime aktiivselt tegutsema hakata,” meenutab kiirkullerfirma UPS volitatud töövõtja Eestis EKLT OÜ juhataja Marina Nikitina ja lisab, et teenus pole kindlasti turu soodsaim, aga see pole olnud ka eesmärk. “Meie eesmärk on pakkuda alati parimat teenust ja olla maksimaalselt paindlik partner oma klientidele.”

20 aastat tagasi alustades ei olnud just palju Eesti ettevõtteid, kes vajasid pidevalt kuller- ja pakiveoteenust. Turg on passiivsem ja pisem, kuid Nikitina sõnul ollakse tänaseni paljude tollal alustatud klientidega väga heas partnerlussuhtes.

UPS on alati olnud innovaatiline ja panustanud palju tehnoloogilistesse arendustesse. Juba enne interneti laiemat levikut oli UPSis kasutamisel saadetiste jälgimise süsteem, mis haldas saadetisi, päringuid ja firmasiseseid sõnumeid. Konkurentsieeliseks oli tollal ka universaalne raha tagastamise garantii, mille puhul sai paki hilinemisel taotleda rahalist kompensatsiooni, ning nn UPSi ümbrik, millega sai saata ühes ümbrikus kuni 2,5 kg dokumente ühe hinnaga. Viimane teenus oli väga populaarne ajal, mil digiallkirjastamisest veel midagi ei teatud.

“Oleme läbi aastate hoidnud pidevat tõusujoont. Esimene suurem areng koos reklaamikampaaniate ja kaubamärgi tuntuse suurendamisega toimus 2000. aastal. Järgmiseks suuremaks arenguks oli Euroopa Liiduga liitumine 2004. aastal, siis lisandusid meie teenuste paketti soodsamad ja aeglasemad saadetiste kättetoimetamise viisid, mis aitasid kohalikel ettevõtetel optimeerida laokulusid ning samas saada teenust odavama hinnaga,” räägib Nikitina.

Ta lisab, et kolmandaks suuremaks võiduks peab EKLT kriisiaastate suhteliselt valutut üleelamist. “Meil ei toimunud käibe- ega saadetiste mahu langust ning head koostööpartnerid jäid meiega. Vahetult enne kriisi liitusid meiega tänu meie uusimatele tehnoloogilistele arendustele mõned suuremad kliendid, kellele meeldis läbi enda arvuti hallata pakkide saatmist ise, klienditeenindajast sõltumatult. Niikaua kuni konkurendid samalaadsete automaatsüsteemidega meie järele jõudsid, olime juba jõudnud veel kaugemale.”

Tänagi mõtleb UPS pidevalt, kuidas klientidel oleks mugavam asju ajada ning kuidas saatjad ja saajad võimalikult kergesti teel olevate pakkide võtmesündmustega, nagu ilmastikuolude või ohutus- ja tolliprotseduuridega seonduv hilinemine vms, kursis oleksid. “Kui ettevõte saadab päevas 20–30 pakki, pole tal ajaliselt võimalik kõikide teekonda jälgida – selleks peavad olema kiired ja mugavamad võimalused saada infot ning selekteerida saadetisi erinevate kriteeriumite järgi ühe klikiga,” nendib Nikitina.

Läbipaistev tegutsemine ühendab inimesi

Kui 1994. aastal alustas EKLT OÜ tööd kahe kulleriga, siis täna on ametis 70 kullerit. “Iga ettevõtte üks näitajaid on kaadrivoolavus – enam kui kolmandik töötajatest on firmas olnud üle 10 aasta, mis näitab, et meil on hea sisekliima, dünaamiline ja rutiinivaba töö. Iga päev on palju meeldivat suhtlemist ning väikesest firmast kasvamine on andnud meile perekondliku ja pehmema firmakultuuri,” tõdeb EKLT juht.

Ta lisab, et ühtlasi hoiab inimesi koos ühine mõttemaailm, sest EKLTs peavad asjad olema korraldatud nii, nagu emafirma ette näeb. “See ühendab meid väga, sest kõik teavad, mida peavad tegema ning ülemustel pole tarvis töötajatele survet avaldada.”

EKLT vahendab UPSi saadetiste lähetamist üle maailma, ettevõtte maht ja teenuste valik kasvab pidevalt.

“Areneme koos riigiga ja kuna tööstus areneb ning välisettevõtted toovad oma tootmisi Eestisse, tähendab see meile automaatselt saadetiste mahtude suurenemist,” ütleb Nikitina. “Tänane tehnoloogia liigub kasutajamugavuse poole ehk aina paremaks ja lihtsamaks muudetakse veebipõhiseid kliendisüsteeme ehk teenuse kasutamist avalikes süsteemides. Tagasi vaadates on tore mõelda, kuidas alustasime paberitel ja faksi teel saadetavate hinnapakkumistega, kuid nüüd panevad kliendid ise oma tellimused kokku otse arvutis, klienditeenindajaid kaasamata.”

www.ups.com

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
17. March 2014, 15:34
Otsi:

Ava täpsem otsing