FLORA läbi kolme sajandi

12. mai 2014, 16:07
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20140512/COMMERCE/305129967/AR/0/AR-305129967.jpg

ASi Flora ajalugu ulatub ülemöödunud sajandi lõppu, kui 1889. aastal alustas tööd Flora esimene eelkäija – Mayeri Keemiavabrik. Tänavu, 5. juulil 2014. a saab Flora seega 125aastaseks.

Nii nagu eelneval sajal aastal, on ka viimase 25 aasta jooksul toimunud majandustegevuse ümberkorraldusi vastavalt hetkeolukorra nõuetele ja vajadustele.

Flora eesmärk on tuua turule võimalikult mitmekülgsemalt inimese tervist ja keskkonda säästvaid tooteid.

Tuntud on Flora kaubamärgi all küünlad, seebid, pesupulbrid jt majapidamiseks vajalikud tooted.

Selleks jälgitakse hoolikalt toodete koostises kasutatavate toorainete kvaliteeti, ohutust ja loodussõbralikkust. Tähelepanu pööratakse naturaalse tooraine kasutamisele. Uued tooted ei sisalda fosfaate ega värv aineid. Kuna need ei sisalda allergeene, siis sobivad nad kasutamiseks ka allergikutele ja tundliku nahaga inimestele. Meie tooted on ümbritsevas keskkonnas täielikult bioloogiliselt lagunevad, ei ole kahjulikud inimesele ega loodusele.

Viimase 20 aasta jooksul on Flora sisenenud enda jaoks uude valdkonda – kinnisvara alasesse tegevusse.

ASi Flora maja Tallinnas pakub äriruumide üüriteenust rohkem kui 50 ettevõttele. Aastate jooksul oleme omandanud kogemusi, mis võimaldavad meil täna pakkuda üürnikele heal tasemel üüriteenust koos kliendisõbraliku ja paindliku teeninduse ja toitlustusega (kohvik Floriin). Oma tegevuses lähtume alati eelkõige üürnike soovidest ja vajadustest ning teeme pidevalt investeeringuid üüripindade kvaliteedi parandamiseks.

Lähikonnas populaarseks saanud Tulika 19 majas asuv kohvik Floriin pakub lisaks igapäevatoitlustamisele ka kontorilõunate teenust ning sünnipäevade ja mitmesuguste teiste pidulike ürituste korraldamist.

Flora töötab selleks, et FLORA kaubamärgiga traditsioonilised hea mainega kvaliteetsed tooted oleksid alati nõutud ja kättesaadavad kodumaisel turul.

Oleme jätkuvalt konkurentsivõimelised tänu oma soodsatele hindadele ja kvaliteedi heale suhtele kõikidel tegevusaladel.

Tervitame Flora juubeli aastal kõiki endiseid ja praeguseid töötajaid ja meie tooteid tarbivaid inimesi!

www.flora.ee

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
13. May 2014, 09:05
Otsi:

Ava täpsem otsing