McLean & Laneman päästis Pizzapoisid mõttetust ajakulust tööde planeerimisel

14. november 2014, 10:45
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20141114/CM/141019855/AR/0/AR-141019855.jpg

Ligi kuus aastat Eesti turul tervislikku kiirtoitu pakkuv Pizzapoisid oli hädas: nad mõistsid, et kulutavad liiga palju aega töögraafikute koostamisele, selle haldamisele ning hilisematele töötundide arvestamisele. Pizzapoistele jäi silma konsultatsiooniettevõte McLean & Laneman, mille ekspertide töö on aidata firmadel protsesse parendada.

„Põhjus abi otsimiseks oli lihtne: olime tüdinenud oma aja kulutamisest töötajate töötabelite koostamisele Excelis ning telefoni vahejaama mängimisest. Toitlustus on väga intensiivne ala ning kuna oleme avatud igapäevaselt, peame oma töötajatega ära katma terve nädala, kuu ja aasta. Kui aga inimesed haigestusid või soovisid graafikut muuta, tõi see kaasa hulga telefonikõnesid ja arusaamatusi graafikutega, mis kulutas meie kõigi aega ja seega ka raha,“ selgitab Pizzapoiste teenindusjuht Margus Arand.

Pizzapoiste kriteeriumid olid suhteliselt lihtsad: tähtis oli aja kokkuhoid graafikutega tegelemisel, mugavus, lihtsus ja et töötajatel oleks kogu info kergesti kättesaadav. Internetiotsinguga jõuti McLean & Lanemanini ning Arand tunnistab, et valik oli hea: „Koostöö tõi kaasa nii mõnegi muudatuse meie igapäevatöös: näiteks aitas konsultatsioonifirma juurutada uue tööjõuhalduse tarkvara Quinyx. Uus programm tekitas alguses kahtlusi ning nõudis harjumist, sest keeruline oli näiteks meeles pidada, et tööletulek ja lahkumine tuleb fikseerida. Ent umbes kuuga õppisid kõik töötajad seda igapäevaselt läbi arvuti või nutiseadme kasutama, teades, kust leida tööpäeva vahetamiseks kontakte ning kuhu panna kirja lisapäevade tegemise soov.“

Nüüd on Pizzapoistel võimalik väga lihtsalt valmis teha kasvõi terve aasta graafik ning iga kuu lõpus pole enam paanikat, kuidas uue kuu töögraafikuid ladusalt „jooksma“ saada. Samuti lepivad täna töötajad ise omavahel kokku, kes millal ja kellega tööpäevi vahetab ning see on pannud neid paremini mõistma, et kui asendust ei leia, peab oma plaane muutma. Konsultatsioonifirma juurutatud uuenduslikud lahendused ning läbimõeldult elluviidud kõrvaltegevused aitavad täna Pizzapoistel hoida kokku kallist aega ning säästavad töötajate energiat tarnijate ning klientide jaoks. Seega on kogu ettevõtte töö muutunud läbipaistvamaks, konkurentsivõimelisemaks ja edukamaks ning kõigil rohkem aega tegeleda tarnijate ning klientide ning ettevõtte põhieesmärkidega.

Pizzapoiste visioon ja eesmärgid on suured: neil on soov tõestada, et tervislik kiirtoit on olemas ja tahe seda oma klientidele pakkuda. „Oleme võtnud eesmärgiks pöörata tähelepanu inimeste igapäevasele toidule, mis teadmatuse korral võib sisaldada palju „keemiat“. Aga maitsvat toitu saab valmistada ka kahjulike lisaaineteta – heaks näiteks on meie gluteenivaba pitsapõhi, mille väljatöötamine nõudis palju tööd ja tohutult katsetusi. Ent tulemus sai tervislik ja maitsev ning meeldib klientidele väga,“ räägib Margus Arand.

Ta lisab, et täna liigutakse peale tootesarja „Terviseks“ arendamisele ja täiendamisele samm-sammult mahetooraine suunas. Pizzapoiste ökoloogilist jalajälge vähendab ka see, et pitsakullerid vuravad ringi elektriautodega.

„Firma protsesse tuleb juhtida õigete juhtimismeetoditega, sest reaalne rahaline ja ajaline sääst tuleb ikkagi vaid kasu toovatele tegevustele keskendudes. Konsultandid aitavad ettevõtetel välja selgitada, millised on firma või organisatsiooni kitsaskohad ja parimad lahendused, mis aitavad seljatada kõik väljakutsed ning saavutada edu nii koduturul kui ka ekspordis,“ kommenteerib McLean & Laneman tootejuht Eha Laneman.

McLean & Laneman juurutab lahendusi tootmisressursside planeerimisel, teenuste, tarneahela, finantside, tööjõuhalduse ja projektide juhtimisel, professionaalsete teenuste automatiseerimise ja projektiportfelli ning kliendisuhete haldusel.

McLean & Laneman OÜ
+372 677 4777

info@mcleanlaneman.com
www.quinyx.ee
www.mcleanlaneman.com

 

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
14. November 2014, 10:32
Otsi:

Ava täpsem otsing