Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tehnoloogiahuvilised valisid parimaid tooteid – võidutses Cumminsi diiselgeneraator

    Võidukas QSK95 seeria diiselgeneraator

    Baltic Industrial OÜ on ainus Cumminsi ametilik maaletooja Eestis, Lätis ja Leedus, pakkudes täisteenusena nõustamist, müüki, paigaldust, hooldust, garantiiremonti ning originaalvaruosasid. Kogu Baltic Industriali tehniline personal on läbinud vajalikud koolitused mitmel pool maailmas, omades tootjapoolseid sertifikaate hoolduste ja remontide kõrgetasemeliseks läbiviimiseks.

    Cummins Inc. 2014. aasta käive oli 19,2 miljardit USD. Üle maailma on töötajaid 54 600, peakontor asub Columbuses, Indiana osariigis, USAs.

    Sel aastal valiti maailma parimate toodete hulka Cumminsi diiselgeneraator, mida kasutavad ka mitmed asutused Eestis.Parimate toodete konkursi korraldas juba 11ndat aastat järjest rahvusvaheline tehnoloogia ajakiri “Consulting-Specifying Engineer“. Cumminsi diiselgeneraator pälvis kõrgeima autasu hädaabi ja tagavarasüsteemide kategoorias. “See kõrge tunnustus tugevdab veelgi meie positsiooni uuenduslike lahenduste pakkujatena,“ ütles Cumminsi Power Generation direktor Manis Virman. Tema kinnitusel on Cumminsi 3,5 MW võimsusega QSK 95 seeria diiselgeneraator läbinud karmid testid, olles tagavarasüsteemina usaldusväärne ja töökindel ning oma klassis kõige väiksema kütusekulu ning ökoloogilise jalajäljega.Cumminsi diiselgeneraatoreid kasutatakse ka mitmel pool Eestis – kaubanduskeskustes, büroohoonetes, tööstusasutustes, näiteks Ülemiste keskuses, Tallinna raadiomajas, Suurupi reopuhastusjaamas jne. Suurim diiselgeneraator on paigaldatud Maarjamõisa kliinikumi. Kliinikumi ehitaja Astlanda Ehitus OÜ elektriinseneri Kaiko Marki sõnul on generaatori paigaldamisel tootjapoolne tehniline tugi väga oluline. Ostetakse täisteenust ja sobivad lahendused leiti just koostöös Cumminsiga.
    Eesti suurim, Maarjamõisa kliinikumi paigaldatud diiselgeneraator
    Cumminsi Balti riikide volitatud ainuesindaja Baltic Industrial OÜ juhi Varno Porovarde sõnul on siin ja üldse kogu Baltikumis põhiliselt stand-by turg. Mis tähendab, et generaatoreid kasutatakse enamasti turva- ja avariitoitesüsteemideks. Diiselkütusel voolu otseselt ei toodeta.
    Mille järgi generaatorit valida?
    Esmalt tuleks mõelda hoone peale, mida tagavaravooluga turvata tahetakse ja arvutada välja elektrivajadus. Otstarbekam on valida võimsam generaator, kui hakata hiljem seadmeid juurde soetama. Sagedasel kasutamisvajadusel, mis toob kaasa suurema kütusekulu, tasuks mõelda diiselgeneraatori peale ja koostöös spetsialistiga sobiv seade leida.Cummins testib kõik generaatorid enne tarnimist tehases ära – selle tarbeks on olemas spetsiaalsed testimisruumid, kus erinevatel režiimidel ja koormustel veendutakse valmistoote töökindluses ja kvaliteedis. Kliente on ka ka tehasesse kaasa võetud, et oleks võimalus ise protsessi pealt näha.Testitud töökorras toode tuleb kliendile õigeaegselt kohale toimetada, tihti minutitäpsusega, kuna suured generaatorid “ehitatakse“ asutustesse sisse – sein lõhutakse maha, generaator tõstetakse kraanaga sisse ja sein laotakse uuesti kinni.Diiselgeneraatori valikul on oluline mõelda tervikpaketi peale, et saada võimalikult tasemel teenusega töökindel toode. Baltic Industrial OÜ pakub oma klientidele kogu paketti, mis sisaldab soovi korral ka automaatselt avanevaid ventilatsiooniluuke, mürasummutussüsteeme, heitgaaside eralduskorstnaid, autonoomsust suurendavaid lisakütusepaake, kaughaldust jne.
    Kes tagavarasüsteeme kasutavad?
    Suurematele ettevõtetele, haiglatele, tööstustele on tagavarasüsteemi vajadus sätestatud seadusega ja ehitusprojektis paigas. Kui võrrelda Eestit teiste Balti riikidega, siis näiteks Leedus generaatorit tagavarasüsteemis tihti ei nõuta, peab olema vaid paigaldusvalmidus.Ent generaatoreid ei vaja ainult suured ettevõtted. Ilmaoludest tingitud elektrikatkestusi esineb ikka ja kui need on pidevad, võib olla kodune majapidamine häiritud. Igaüks saab generaatori vajadust hinnata, mõeldes voolukatkestusel tekkivale kahjule. Näiteks kasutavad Cumminsi diiselgeneraatoreid ka farmerid ja kalakasvandused. Ilma generaatorita oleksid kasvandused voolu kadumisel paari tunniga kaladest ilma. Samuti on diiselgeneraatoreid paigaldatud eksklusiivsetesse villadesse, mille süsteemid on voolukatkestusele tundlikud.Cumminsi diiselgeneraator suudab automaatselt käivituda ja anda toidet vähem kui 3 sekundiga, tagades niimoodi vooluga varustatuse voolukatkestuse ajal. Kui vool on tagasi, lülitub generaator välja ja vajadusel saab seadme ka manuaalse juhtimise peale panna.Lisaks generaatoritele toodab Cummins laias valikus tänapäevaseid diiselmootoreid, mida võib leida üle kogu maailma bussidelt, laevadelt, kalluritelt, rongidelt jne. Ka meie Elroni diiselrongid sõidavad Cumminsi diiselmootoritega. Tänu Cummins QSK23 diiselmootori kompaktsusele õnnestus Stadleril luua reisirongide lahendus, mille puhul on võimalik kahe mootori kõrvuti asetamine nii, et reisijad saavad nende vahelt ka läbi käia, samas rongi üldpikkust kahandades.
    Cummins diiselmootor Elrongi rongil
    Millised on tulevikuplaanid?
    Klientide jaoks on olulisim võimalikke probleeme ennetada ja seetõttu on plaanis mitmed high horsepower mootorid kaugjälgimissüsteemile viia, et mootori töö oleks online’is jälgitav ning potentsiaalsed ohud ennetavalt avastatavad. IT-lahendustel baseeruv süsteem on valmis ja Eestis kontrollitakse esimese paigaldatud seadme toimimist. Kaugjälgimissüsteemi arendatakse ka diiselgeneraatoritele.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Euribori kasv vähendas EfTENi kasumit
Euroala intressiturgude ja Balti riikide majanduste stabiliseerumise märgid kajastusid ka EfTEN Real Estate Fundi aasta esimese kvartali tegevuses.
Euroala intressiturgude ja Balti riikide majanduste stabiliseerumise märgid kajastusid ka EfTEN Real Estate Fundi aasta esimese kvartali tegevuses.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raadiohommikus: tippjuhtide värbamine, noorte palk ja börsitulemusi
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
SEB kolme kuu kasum kahanes 31 miljoni euroni
SEB Pank teenis tänavu esimeses kvartalis kasumit 31,4 miljonit eurot, samas kui mullu samal ajal ulatus näitaja 50,9 miljonini.
SEB Pank teenis tänavu esimeses kvartalis kasumit 31,4 miljonit eurot, samas kui mullu samal ajal ulatus näitaja 50,9 miljonini.