Reede 2. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Reparo Ehitus: edu eeldus on kvaliteetne töö ja õige hind

20. jaanuar 2016, 09:19
Reparo Ehitus juhataja Ülo Jaanisoo
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20160120/CM/160129993/AR/0/AR-160129993.jpg

Suurte kogemusega büroo- ja kaubanduspindade renoveerija OÜ Reparo Ehitus saavutas tänavu kaubandus-tööstuskoja Eesti Ettevõtete Konkurentsivõime Edetabelis ehitusettevõtete seas 15. koha. Juhi Ülo Jaanisoo sõnul on firma edu võti küsida hinda, mille eest saab teostada kvaliteetset tööd.

„Pole ammu enam uudis, et hinnad ehitusturul kukuvad pidevalt. Seda põhiliselt seoses riigihangetega, mida soovitakse iga hinna eest võita, et oleks tööd. Meie oleme läinud teist teed – teadvustame endale reaalseid hindu, millega suudame teostada mitte lihtsalt hea töö, vaid sellise projekti, millega ka ise 100% rahul oleme,“ räägib Jaanisoo, lisades, et see nõuab alati väga hoolikat objektidesse ja hankepaberitesse süvenemist. „Soovime, et kõik kliendid tahaksid meid veel tellida. Kehva ja odavat tööd aga keegi uuesti tellima ei tule.“

Ta lisab, et võitlus tööde pärast on aktiivne ning objektide ehitushindu langetatakse tegelikult teiste arvelt. „Kui kõik ettevõtted võtaksid rahulikult ega sooviks teiste arvelt kasvada, saaksid kõik siin turul paremini hakkama. Turgu tuleb osata tajuda ning osata arvestada erinevaid mõjusid, tänasel päeval näiteks Soome majanduses valitsevat ebastabiilset olukorda.“

Üle 13 aasta Eesti ehitusturul tegutsenud Reparo Ehitusele omistati hiljuti ISO sertifikaadid: OHSAS 18001 rahvusvaheline standard töötervishoiu ja tööohutuse juhtimisele, ISO 9001:2008 kvaliteedijuhtimissüsteemi ja ISO 14001-2004 keskkonnajuhtimise sertifikaat. Kuigi sertifikaatide taotlemine ei olnud Jaanissoo sõnul lihtne ning nõuab igapäevast ettenähtud standardite järgi tegutsemist, oli see vajalik samm riigihangetel osalemiseks ning ettevõtte tegevuse tõhusamaks muutmisel.

Ehitusfirma väärtus on usaldusväärsed partnerid ja tihe koostöö

Enamasti on tänases turuolukorras leidnud iga ehitusettevõte oma niši ja selliseid firmasid, kes kõigest kõike teavad ja kõike teevad, ei eksisteeri. Seega on võtmesõnaks koostöö.

„Ehitusfirma väärtus ongi kindel ja usaldusväärne allhange. Meilgi on omad lemmikud, keda usaldame ning võimalusel oma projektidesse julgelt kaasame,“ sõnab Jaanisoo. „Olles ehitusettevõtte mõistes keskmise suurusega firma, oleme täna veel mõne töö jaoks liiga väikesed ning teise jaoks liiga suured. Seega on projektides kaasalöömine sisetunde ja valikute küsimus: liiga väikese objekti puhul võib ette tulla ressursi raiskamist, samas liiga mahukaga võib asjade kehva kokkulangemise korral end ära tappa. Pole mõtet üle oma varju hüpata, kuigi eks iga ettevõtte eesmärk on oma äri kasvatada ning nii vaatame meiegi lootusrikkalt tulevikku, kasvatades aasta-aastalt oma käivet ja kasumit.“

Kõige olulisem on tema sõnul osapoolte vaheline mõistmine ning rahumeelne suhtlemine: kisa ja käraga ei lahenda midagi, vaid probleeme tuleb tunnistada ning neile rahulikult ja kiiresti lahendus leida.

Reparo Ehitus OÜ tugevaimaks küljeks on ümberehitus- ja siseviimistlustööd ning täislahenduse pakkumine – ettevõte teeb nii viimistlustööd kui ka projekteerimise ja ehitab välja tehnosüsteemid. Oskused ja kogemused läbimõeldult rekonstrueerida kontorihooneid, kus samal ajal käib näiteks pooles majas aktiivne töötegemine, on toonud neile palju tööd era- ja avalikus sektoris. Neid seob pikaaajaline koostöö tuntud organisatsioonidega nagu Baltic Property Trust, Rimi Eesti Food AS, U.S. Real Estate, Arealis, Statoil Fuel & Retail, Riigi Kinnisvara, Elisa Eesti jne.
Viimaste aastate suurematest projektidest võib esile tuua Haabersti Rimi rekonstrueerimise, AS Nets Estonia ja OÜ Microsoft Estonia kontorid, AS SEB Pank 1.-3. ja 5. korruse ning AS Swedbank 6. korruse rekonstrueerimised. Hiljuti alustas ettevõte Pärnu maavalitsuse hoone rekonstrueerimist.

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
20. January 2016, 09:19
Otsi:

Ava täpsem otsing