Reede 9. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Juubel: Norra finantsteenustepakkuja DNB Grupp – juba 10 aastat Eestis

08. veebruar 2016, 14:00
DNB Pank ASi juhatuse esimees Ivars Kapitovičs
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20160208/CM/160209719/AR/0/AR-160209719.jpg

DNB Grupp alustas Eestis tegevust kümme aastat tagasi, 2006. aasta kevadel.

Panga tegevuse vundament on Põhjamaade suurima ja Norra riigile kuuluva DNB Grupi oskusteave ning Eesti turg on oluline koduturg, kuhu on tuldud, et jääda.

“Ettevõtete nõustamisele keskendus DNB juba tegevust alustades ning kümnenda tegevusaasta künnisel on laiem fookus sihitud taas ettevõtetele,” kinnitab DNB Pank ASi juhatuse esimees Ivars Kapitovičs. “Meie kliendid Eestis saavad lisaks pakutavatele ärikliendi teenustele ka vajaliku kontaktivõrgustiku DNB emapanga turgudel 18 erinevas riigis. DNB Grupp on rahvusvaheliselt suurim finantsteenusepakkuja laevandus-, energia- ja kalatööstussektoris.”

Äriklientide teenindamise kõrval tegutsetakse ka ühes kitsamas tootenišis, pakkudes liisingfinantseerimist ettevõtetele ja eraisikutele. Kümneaastase kogemusega liisinguäri annab võimaluse teha klientidele õiglane pakkumine, kus hind ja loodav väärtus on kliendi jaoks paigas.Eestis on DNB eesmärk ja soov olla parim partner oma ettevõtetest klientidele.

“Meil on Eestis kujunenud välja tugev kliendibaas ja siin nähakse ka kasvupotentsiaali. Siinsel ettevõttepanganduse turul tunnevad ja teavad kõik kõiki ning meie tugevus seisneb just kliendi põhjalikus tundmises, personaalses kontaktis kliendiga. Kasuks tuleb ka Norra päritolu ning pikaaegne kogemus,” märgib Kapitovičs, kelle sõnul on DNB hea alternatiiv teistele Skandinaavia pankadele.

DNB Panga soov on liikuda koos kliendiga sinna, kuhu tema äri viib ja olla parim partner tema finantsasjades. Kui klient soovib minna näiteks Aasiasse või Ameerika riikide turgudele, siis saab talle pakkuda selleks erinevaid finantstooteid. Oluline on isiklik suhe kliendiga, et selgitada välja täpsed vajadused.

Tulevik toob teenuse kvaliteedi tõusu ja turuosa kasvatamise

“Kavatseme jätkata Eestis kasvu korporatiivpanganduse ja liisinguteenuste vallas, kasvatada enda turuosa neist valdkondades. Soovime veelgi tõsta enda teenuste kvaliteeti. Korporatiivpanganduse vallas on väga oluline mõista kliendi äritegevust, valdkonna arenguid ning olla hea partner nõustamisel,” räägib Kapitovičs. “See kõlab väga lihtsalt, ent on tegelikult väga suur ülesanne panga ning meie töötajate jaoks. Vaatame asju lähima kolme-nelja aasta perspektiivis, see on meie spetsialiseerumise ja strateegia periood.”

Sel aastal plaanib DNB Pank liikuda selles suunas, et nende kliendihaldurid oleksid pädevad konkreetsetes valdkondades. Nad peavad lisaks kliendile olema kursis ka nende äritegevuse kontekstiga, turuarengutega ja uute suundumustega. Seeläbi muutub organisatsioon spetsialiseeritumaks ning kasvatab pädevust sektoriti.

Kapitovičs märgib, et ettevõte ei saa olla tõeliselt edukas, kui ta ei ole seotud ühiskonnaga, kus tegutseb. “Seotus ei tähenda ainult töökohtade loomist ja majanduse ergutamist, vaid kasumi teenimise kõrval lähtuvalt vajadusest täiendavat panust ühiskonna heaolusse. DNB eesmärk on olla Eestis ühiskondlikult aktiivsuselt suur väikepank. Oleme jaotanud oma ühiskondlikult kasulikud ettevõtmised kolmeks suunaks – ettevõtluskeskkonna, kultuuri ja sotsiaalselt vähekindlustatud lastega seonduvalt.”

DNB Pangal on toimiv koostöö Sihtasutusega KredEx, mille raames korraldame ühiselt harivaid seminare ja konverentse ettevõtjatele. Koostööd tehakse Põhjamaade Sümfooniaorkestriga, mida juhivad Eestis ja maailmas tuntud ja tunnustatud dirigent Anu Tali koos Kadri Taliga ning mille eesmärgiks on noori muusikuid arendada ja kasvatada ka rahvusvaheliselt. Samuti on pangal pikaajaline koostöö Peeteli Kiriku Sotsiaalkeskusega. DNB Pangal on huvi seista põlvkonna eest, kellest võib tulevikus saada edukas oskustööline või ettevõtja.

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
08. February 2016, 10:57
Otsi:

Ava täpsem otsing