Gasell: Pähkliveeretaja Rhumveld Baltic suunab pilgu koduturule

18. veebruar 2016, 14:00
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20160218/CM/160219692/AR/0/AR-160219692.jpg

Kuivatatud puuviljade, pähklite ja seemnete pakendamise ning müügiga tegelev Rhumveld Baltic OÜ ekspordib täna kaks kolmandikku oma toodetest.

Tegevjuht Iiris Kurvitsa sõnul ollakse aga väga huvitatud ka kodu­turust ning sel aastal lansseerib ettevõte mitmeid uusi tooteid just Eesti kliendile mõeldes.

„Meil on rõõm tõdeda, et inimeste teadlikkus tervislikust toitumisest tõuseb aasta-aastalt. Ja kuigi konkurents on tihe nii tootjate, maaletoojate kui ka kaubanduskettide näol, oleme otsustanud suunata oma pilgu taas rohkem koduturule,“ sõnab Kurvits. „Esimesed sammud on juba astutud ning tulime välja uue lastele suunatud tootegrupiga, mille värviline pakend peaks lapsi rohkem kõnetama ning tegema lapsevanematele lihtsamaks suunata lapsi liigse suhkruga magusa juurest tervislikumate kuivatatud puuviljade ja pähklite juurde.“

Lastele suunatud kirevas pakendis nišitoodete loomine pole Rhumveldil esimene kord Eesti turul teerajaja olla: samamoodi toodi esimesena jaekettidesse kuivatatud mahetooted, mis varem olid pigem tervise- ja mahekaupluste mängumaa.

„Täna toodame umbes 400 erinevat tooteartiklit,“ tutvustab turundus- ja müügijuht Aivo Kivitar. „Enamik toodangust pakendatakse automaatselt, kuid HoReCa sektorisse pakendame ka tooteid 1-, 2- ja 5-kilogrammistes pakendites käsitsi, samuti on käsitöö mahetoodete pakendamine pisematele müsli- ja leivategijatele ning mahedaid toiduaineid ühistelt ostvatele kogukondadele. Lisaks teeme aasta-aastalt järjest enam ettevõtetele nende logodega erinevas suuruses kinke- ja reklaamipakke.“

Ta lisab, et Rhumveldis ollakse alati avatud uutele innovatiivsetele toodetele, kuid nende poelettidele ja tarbijate ostu­korvi jõudmise määrab siiski kaubanduskett. „Meile on oluline olla kvaliteetne ja usaldusväärne partner, kuid samamoodi soovime aidata kaasa rahva tervise edendamisele ja nende teadlikkuse tõstmisele tervislikust toitumisest.“

Universaalsed pakkimisliinid ja kontrollitud säilitustingimustega ladu

Rhumveld Balticu ajalugu ulatub tagasi aastasse 1992, mil ettevõtte toonase juhi Vello Väljaste eestvedamisel hakati Eestis tegelema kuivatad puuviljade, pähklite ja seemnete müügi ning pakendamisega. Ühel hetkel oldi laienenud nii palju, et Hollandi ettevõte Rhumveld Winter and Konijn BV hakkas firma vastu huvi tundma ning 2000. aastast jätkati uue nime all kontserni ühe osana.

Järgmine suurem muudatus toimus aastal 2012, mil Rhumveld Baltic kolis Maardus ekstra nende jaoks ehitatud hoonesse ning hakkas tööle uute tootmisliinidega. Täna on ettevõttel kolm Eesti mõistes unikaalseid pakendeid valmistavat pakkimisliini ning spetsiaalne jaheladu, milles säilivad tooted oluliselt paremini ega ole sõltuvad väliskeskkonnast.

„Oleme oma tootmisliinidesse ning toodete kvaliteeti väga palju investeerinud,“ kõneleb ettevõtte tootmisjuht Tarmo Aedla. „Koos emafirmaga töötab meie kvaliteedijuhtimisega igapäevaselt üheksa inimest. Toiduainetööstuse kvaliteedinõuded on iseenesest juba väga ranged ning me jälgime väga hoolikalt toorainetarnijate sertifikaate, teeme pidevalt laborianalüüse ning pistelisi kontrolle. Kogu meie tegevus vastab väga rangetele BRC ehk Global Standard for Food Safety nõuetele ning omame BRC sertifikaati aastast 2014.“

Rhumveld Balticu tarnijad asuvad nii Aasias, Põhja- ja Lõuna-Ameerikas kui ka Aafrikas ning tooteid eksporditakse põhiliselt Soome, Rootsi, Norra, Saksamaale ja Hollandisse, aga väiksemal määral ka Lätti ja Leetu. Suure osa ettevõtte toodangust moodustavad omakaubamärgitooted ehk private label’id, mida valmistatakse spetsiaalselt kaubanduskettide tellimusel.

Rhumveld Balticus töötab 27 inimest, neist 17 tootmises. „Meie meeskond on lihtsalt suurepärane,“ kiidab Kurvits. „Hea töö tegemiseks on oluline positiivne õhkkond ja vastastikune lugupidamine ning meil on see täiesti sajaprotsendiliselt olemas.“

Rhumveld Baltic OÜ mullune käive oli 10,5 miljonit eurot, võrreldes 2014. aasta 8,4 miljoniga. Sel aastal planeeritakse veidi väiksemat käibe tõusu.

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
17. February 2016, 16:12
Otsi:

Ava täpsem otsing