Gasell: Mööblimasin OÜ: köögimööbel, mis loob väärtusi

19. veebruar 2016, 00:01
Retrohõnguline modernne köögimööbel Smeg’i 50-ndate stiilis köögitehnikaga.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20160219/CM/160219664/AR/0/AR-160219664.jpg

Mööblimasin OÜ ajalugu ulatub 9 aasta tagusesse perioodi. Aasta oli siis 2007, mil kahel sõbral sündis soov rebida end lahti palgatöö mugavustest ning hakata tegelema mööbli tootmisega.

Kõik algas sellest, et mööblit hakati tootma sõpradele ja tuttavatele ilma korralikku tootmispinda omamata. Nii nagu Apple’i esimene arvuti, sündisid ka Mööblimasina esimesed kapid vanemate kodugaraažis.

Kui jutt levis ning tellimusi hakkas tulema ka väljastpoolt tuttavate ringi, koliti oma esimesse tootmishoonesse, kus pinda oli vaid 140 m2 ning sedagi tuli jagada teise väiketootjaga.

Esimesed paar aastat olid keerulised, lisaks pikkadele tööpäevadele ja ületundidele tuli mööblitootmise kõrvalt teha vahepeal ka juhutöid, mis leiva lauale tooks. Aga mehed ei andnud alla ning kordagi ei tekkinud mõtet projekt katki jätta.

Kindlasti on paljudele alustavatele ettevõtetele tuttav hetk, kus püüad kõigest väest teha kõike, et kuidagigi veepinnale jääda või et millegagi end turule sisse süüa.

Nii oli ka Mööblimasinaga – esimesed kaks aastat püüdsime täita kõiksuguseid eritellimusi – esinduste näidiste stendid, müügiletid, raamaturiiulid jne. Reklaami puhul tegime otsepostitusi, kleepisime kodulehekülje aadressiga helkurkleepse terviseradade ääres olevatele postidele jne.

See kõik oli vaja läbi teha selleks, et 2010. aastal lõpuks mõista, et tuleb spetsialiseeruda ning koondada ressurss kindlale valdkonnale. Alates sellest hetkest kuulus meie portfelli ainult eritellimusena tehtav köögimööbel.

Tagantjärele tarkus on see, et oleks me ettevõtte loomise hetkel olnud targemad ning kohe võtnud kindla suuna, oleks ehk protsessid varem ja kiiremini tööle hakanud. Kuna olime kõik aga ettevõtluses n-ö puhtad lehed, siis oli see teekond vaja läbi käia oma niši leidmiseks.

Võib öelda, et 2010. aasta oli see hetk, kus Mööblimasin hakkas vaikselt, aga stabiilselt kasvama. Selleks ajaks olime tööle võtnud juba ka esimesed tislerid.

Kui ümberringi oli sügav majanduskriis, siis meie jaoks tähendas see üha uusi ja uusi tellimusi ning majanduskriisi keskkonnas läksid meie finantsnäitajad aina paremaks, kuniks jõudsime 2013. aasta tulemustega Äripäeva Gaselli TOPi edetabelisse.

Tänaseks oleme jõudnud hetkesse, kus üsna pea on kätte jõudmas Mööblimasina 10. tegevusaasta. Oleme selle aja jooksul palju õppinud ning arenenud. Suurim õppetund on kindlasti olnud see, et kui tahta olla parim, tuleb enese tarkuse puudumisel küsida nõu ainult parimatelt ekspertidelt, mistõttu kaasame täna üha rohkem oma igapäevasesse tegevusse ainult parimaid spetsialiste ja nõustajaid.

Oleme aja jooksul loonud järjepidevalt juurde ka uusi töökohti ning uuendanud strateegiaid selleks, et olla kvaliteedis alati parimad.

Juba meie tegutsemise esimesest momendist on meie jaoks olnud kõige olulisem kliendisuhtlus ja kliendikesksus. Meie soov on alati olnud see, et alates protsessi algusest kuni selle lõpuni tegeleks inimesega vaid üks kontakt, mis tagaks personaalsuse ka järelteeninduses ning hetkel, kui köögiprojekt on juba lõpufaasis.

Kui esimestel aastatel tegeleski kliendiga kogu protsessi vältel üks ja seesama inimene, siis tootmismahtude suurenemise tõttu tegeleb täna ühe kliendiga paratamatult juba rohkem inimesi, kuid selle juures ei ole me unustanud oma tähtsaimat missiooni – seda, et kliendil oleks meie juures mõnus ja ta tunneks end meie juures oodatuna ning et tal oleks alati piisavalt infot selle kohta, kelle poole pöörduda, kui tekib küsimus tootmisprotsessi edenemisest.

Oleme Eesti turul nüüdseks juba tuntavalt kanda kinnitanud ning nüüd on jõudnud kätte aeg, kus on vaja teha uusi otsuseid ning vaadata Eesti piiridest ka väljapoole.

Armastus käib köögi kaudu!

Koduleht: www.mooblimasin.ee
E-post: info@mooblimasin.ee
Tel: +372 5681 8223 

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
18. February 2016, 11:17
Otsi:

Ava täpsem otsing