Gasell: Rescoval: eduks on vaja õigeid inimesi ja õiget suhtumist töösse

07. märts 2016, 15:13
OÜ Rescoval juht Reijo Metsaoja on veendunud, et ettevõtte teeb edukaks hea meeskond.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20160307/CM/160309769/AR/0/AR-160309769.jpg

Rescoval on reklaamide paigaldamisele spetsialiseerunud ettevõte – üks väheseid selle valdkonna tegijaid Eestis, kel võimekus paigaldada reklaamikampaaniaid üle Eesti vaid 24 tunniga. Tänavu Gaselli TOPi valitud Rescovali juhi Reijo Metsaoja kinnitusel on nende edu aluseks professionaalne meeskond ja õige suhtumine töösse.

Igapäevane linnapilt on reklaamidest kirju, kuid harva mõtleme sellele, kuidas ometi see 20ruutmeetrine reklaamilahmakas 10 meetri kõrgusele sikutati. See aga ongi Rescovali igapäevane tegevus, kui mitte öelda igaöine, sest reklaamide paigaldus toimub sageli hilisõhtutel ja öötundidel.

Meeste igapäevase töökohana võib kujutleda kõiki vähem või rohkem veidraid paiku, kus mõnd reklaambännerit näha võib: olgu selleks siis lihtsalt kaubanduskeskus, 30 meetri kõrgune katuseserv, või hoopis Lõuna-Eesti mäeküngas, kus peamisteks tööriistadeks nutikus ja trimmer.

Reklaamipaigalduseni jõuti üsna juhuslikult

Rescovali meeskond

Ettevõtlusega alustades ei olnud Reijo Metsaoja algul sugugi kindel, millega tegelema hakata: "Tahet ja entusiasmi oli selle eest palju." Nii tegeleti algusaastatel tööjõurendi ja siseehitustöödega ning reklaamide paigaldamise juurde jõuti üsna juhuslikult. "Klient, kellele siseviimistlust tegime, tegi ettepaneku, et pange reklaamid ka paika. No ja panimegi. Mida rohkem sedasorti tööd ette tuli, seda rohkem veendusime, et Eestis on reklaamide paigaldamise valdkond kui selline katmata," rääkis Reijo Metsaoja ettevõtte algusaastaid meenutades.

Rescoval oli kümmekond aastat tagasi esimene ettevõte Eestis, kes keskendus kitsalt reklaamide paigaldamisele. Oli küll neid, kes tegelesid üheaegselt nii reklaamide tootmise kui ka paigaldusega, kuid ainult paigaldusele spetsialiseerunud ettevõtteid Metsaojale ei meenu.

Kui ettevõtte algusaastatel osteti n-ö paigalduskogemust ka sisse, siis tänaseks on Rescovalist saanud suure kogemustepagasi ning kiire ja ulatusliku reageerimisvõimega reklaamide paigaldaja Eestis. Ettevõtte juht ei oska täna nimetada ühtegi reklaamielementi või -materjali, mida tema meeskond paigaldanud ei oleks.

Kastist välja lahendused nõuavad paindlikkust

Tavapärane reklaamipaigaldus, kus esikohal bännerite, kleebiste ja muu seesuguse paika seadmine, on küll ettevõtte igapäevane leivanumber. Kuid lisaks on meeskond valmis kliendi reklaamiidee realiseerimiseks astuma välja traditsioonilise reklaamipaigalduse raamidest ning kätte võtma väga erinevaid tööriistu ning vajadusel ronima üsna hirmuäratavatesse kõrgustesse. Nii on Metsaoja sõnul ehitatud 9 meetri kõrgune jõulukaunistuste lühter ja paigaldatud see 30 meetri kõrgusele Solarise keskuse lae alla, RallyEstonia reklaami tarvis niideti aga Lõuna-Eesti mäekünkale lennuvahendilt märgatav "Estonia".

"Kui klient tuleb oma ideega, mis on tavalise reklaamipaigalduse mõistes nagu out of box, siis meil ei ole sellist vastust nagu "ei saa" või "ei ole võimalik" varuks. Me oleme alati leidnud võimaluse, kas siis loome tehnilise lahenduse, või kui ikka tõesti on keeruline, siis soovitame kliendile muudatusi siin-seal, nii et projekt muutub realiseeritavaks," rääkis Recovali juht. "Väga palju määrab siin suhtumise küsimus. Et teenida klientide usaldus ja pakkuda väga kvaliteetset teenust ning lahendusi oma valdkonnas, on vaja meeskonda, kel esmalt on positiivne suhtumine – tahe midagi päriselt ära teha," rääkis Metsaoja. "Samuti on vaja julgust, et suurelt mõelda, pisut nutikust ja teadmisi, osavaid töökäsi ja muidugi tööd tuleb väga palju teha – õnneks seda meie meeskond ei karda."

Edu saab saavutada vaid hea meeskonna kaudu

Kuigi ettevõtte juhi kinnitusel on tööd justkui alati olnud ja ta ise pole pidanud klientide ustele koputamas käima, muutusid töömahud oluliselt, kui kontorisse võeti juurde üks inimene. "Piisas ühest õigest inimesest, et oma haaret laiendada ja selle pinnalt ka käivet kasvatada."

Reijo Metsaoja sõnul saabki ühe ettevõtte edu tagada ainult hea meeskonna kaudu: "Sellest sõltub kõik: töö kiirus ja kvaliteet, suhted klientidega, avalik maine, kas jätkub häid ideid jne. Rescovali väärtus ongi professionaalsed töömehed, ilma nendeta poleks meil tegelikult midagi."

Oma klientide seas on Rescoval usalduse ära teeninud just seetõttu, et teenuse kvaliteedis on kliendid ise veendunud. " Oleme ettevõttes palju panustanud just selleks, et pakkuda klientidele väga head kvaliteeti. Näiteks ühe meeskonnaliikme väljaõppeks kulub meil juba keskmiselt kaks aastat. Aga see on ka end igati ära tasunud, sest täna saame oma klientidele tagada väga kindla kvaliteedi ja kiire reageerimise üle Eesti," märkis Metsaoja, kelle sõnul leiab nende juurde tee aasta aastalt ühe rohkem väikeseid kliente, kellele Rescoval on rõõmuga valmis appi minema.

Rescovali meeskond tänab usalduse ja suurepärase koostöö eest kõiki kliente ja partnereid.

www.rescoval.ee

Rally Estonia reklaamklipi valmistamise raames Lõuna-Eesti maastikule "paigaldatud" Estonia (töö tellija Idea AD)

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
�rip�ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
07. March 2016, 15:13
Otsi:

Ava täpsem otsing