Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tehnoguru Indrek: kas käibe kasvatamise vidin töötab?

    Värskes kolumnis võtab Tehnoguru Indrek vaatluse alla ühe uue vidina, mis lubab veebis kaubitseva ettevõtte käibed kiirelt ja mugavalt uuele tasandile viia. Indrek uurib, kas lubatu ka vett pidada võiks.

    Teenuse kasutamine on lihtne

    Smart Callbacki vidina installimine ei nõua kasutajalt mingeid eriteadmisi: tuleb lihtsalt minna veebilehele www.smarttelplus.ee, avada seal konto, seada mõne klikiga vidina välisilme ja kõnereeglid (kellele töötajatest ja millises järjekorras kõnesoovid te veebilehelt suunatakse) ning lisada oma veebilehe lähtekoodile üks üherealine koodijupp ja ongi kõik, edasi toimetab nutikas tagasihelistamisteenus juba ise.

    Lisaplussi saab Smart Callbacki vidin selle eest, et ta sobib nii veebilehe täis- kui ka mobiilversioonile – nii saavad ka liikuvad kliendid mobiilset internetti kasutades mugava võimaluse kiiret lisateavet hankida.

    Tehnoguru Indrek:
    Alustagem algusest. Probleem, mille lahendamiseks kõnealune vidin on leiutatud, on tõesti olemas ja üsna pirakas – kindlasti on igaüks, kes veebilehe (või lausa veebipoe) kaudu kliente otsib, täheldanud, et kliendid küll uurivad minutite kaupa veebilehel toodete/teenuste hindu ja muid parameetreid, kuid lahkuvad seejärel ostu sooritamata. Miks nad nii teevad?
    Üks variant on, et võimalikud kliendid ei saa veebilehelt piisavalt teavet ega ka kiiret ja konkreetset ülevaadet, mida ikkagi lisateabe nõutamiseks teha tuleks. Just seda tühikut Smarttel+ oma Nutika tagasihelistamisvidinaga (Smart Callback) täitma tõttaski.
    Helista mulle!
    Vidina võlu peitub selle eht-einsteinlikus lihtsuses – kui klient palub endale tagasi helistada, siis just seda see vidin teebki ja seejuures kohe, vähem kui 20 sekundiga!
    Nimelt jälgib vidina käitumist suunav algoritm kliendi käitumist veebilehel ning kui ta etteantud parameetrite põhjal on jõudnud järeldusele, et see klient vajaks nüüd lähemat teavet (näiteks on klient juba mitu minutit erinevaid tooteid vaadanud, neid omavahel võrrelnud ja üksipulgi ka toodete tehnilisi andmeid lugenud), ilmubki ekraanile vidin ning teeb kliendile ettepaneku: „Soovite toodete kohta rohkem teada? Sisestage palun siia telefoninumber, millele me helistada võiksime.“ Kui klient oma numbri sisestab, saab ta tõepoolest 20 sekundi pärast kõne: „Tere, mina olen see-ja-see sellest-ja-sellest poest, kuidas ma Teid aidata saan?“
    Samal ajal teeb tehnoloogia oma nn võlutrikke – ta tuvastab vaba klienditeenindaja ning teeb talle nn isekõne, andes märku, et klient on veebilehel Nutika tagasihelistamise nupule vajutanud. Seejärel valib süsteem juba automaatselt tagasihelistamisteenuse tellinud kliendi numbri ning ühendab vaba klienditeenindaja teavet sooviva kliendiga. Lihtne, kas pole?
    Seega, klient ei pea ootama, millal mõni klienditeenindaja vabaneks – süsteem tuvastab automaatselt ja kiirelt esimese vaba teenindaja ning ühendab teabesoovi talle. Klient ei pea raha kulutama, sest ta ei helista kusagile – talle helistatakse ju tagasi; ka ei pea klient mõistatama, millisele numbrile ta helistama peaks, ta ei pea ka Skype’i aknas ootama, millal konkreetselt Skype-päringutega tegelev spetsialist vabaneb – ta saab oma kõne kohe!
    Uuringud: rahulolev klient kulutab rohkem
    SmartCallbacki vidina kasutuselevõtt tähendab, et sama tööjõuressursiga saab teenindada senisest rohkem kliente. Uuringud kinnitavad, et kodulehele installitud tagasihelistamisvidin tõstab veebilehelt ostu sooritanud klientide arvu (website conversion rate) kuni 30%, ning et rahulolev klient kulutab veebipoes keskmiselt 15% rohkem – kas teeb tänu tagasi helistanud müügiinimeselt hangitud lisateabele ka lisaostu (telefonipoes lisalaadija näiteks) või lausa (taaskord klienditeenindaja väärtuslikule nõule tuginedes) hoopis plaanitust veidi kallima valiku.
    Seega, kui seni tegid te veebipoest ostu igast 100 külastajast näiteks 30, siis Smart Callbacki vidina kasutuselevõtuga kasvab nende arv 39ni ning kui senini oli keskmise ostu suuruseks 50 €, siis vidina abil kasvab see 57,5 euroni – seega kasvab veebipoe senine müügikäive 1500 eurolt 2242,5 eurole saja kasutaja kohta… Kui nüüd arvestada veel sedagi, et selle peaaegu 50protsendilise käibekasvu nimel ei pidanud müüja ühtki inimest juurde palkama ega muid suuremaid investeeringuid tegema (Smart Callbacki vidina kasutamise teenus maksab 6,6 eurot kuus), peaks rõõm maast leitud rahast päris suur olema.
    Kokkuvõte: Tehnoguru Indrek soovitab – jah, Su veebileht vajab veel üht nuppu!
  • Hetkel kuum
Lobitöö: pistke ilusad naised ja tüsenevad mehed põlema
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi asekantsler Sandra Särav sobib ideaalselt tuleriidal põletamiseks: noor, ilus, tark, võimekas ja entusiastlik – täiuslik libahunt, kirjutab suhtekorraldusfirma Powerhouse konsultant Andres Reimer.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi asekantsler Sandra Särav sobib ideaalselt tuleriidal põletamiseks: noor, ilus, tark, võimekas ja entusiastlik – täiuslik libahunt, kirjutab suhtekorraldusfirma Powerhouse konsultant Andres Reimer.
Esimesed naised, kes purustasid investeerimismaailmas klaaslae
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Esimesed naised, kes purustasid investeerimismaailmas klaaslae
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Euroopa tipp-poliitikute plaan teeb Eesti töösturitele karuteene
Veelgi ühetaolisem Euroopa ühisturg ei lahenda Eesti-suguste väikeriikide probleeme, ütles intervjuus Äripäevale rahandusministeeriumi välissuhete nõunik Märten Ross.
Veelgi ühetaolisem Euroopa ühisturg ei lahenda Eesti-suguste väikeriikide probleeme, ütles intervjuus Äripäevale rahandusministeeriumi välissuhete nõunik Märten Ross.
Eesti 200 oli järjekindlalt Boltile kahjumliku direktiivi vastu
Eesti 200 on järjekindlalt olnud vastu platvormide direktiivi vastuvõtmisele, mis on Eesti tehnoloogiahiiu Bolti jaoks ebasoodne.
Eesti 200 on järjekindlalt olnud vastu platvormide direktiivi vastuvõtmisele, mis on Eesti tehnoloogiahiiu Bolti jaoks ebasoodne.