Eritellimusel kardinad koju mugavalt ja kiirelt

30. august 2016, 10:45
www.siksak.ee www.facebook.com/SIKSAKSisustustekstiilid
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20160830/CM/160829716/AR/0/AR-160829716.jpg

Kodumaiste kardinate ning gobeläänkangast värvilise linnu- ja puudisainiga padjakatete valmistajana tuntud OÜ Traageldaja avas oma kodulehel www.siksak.ee modernse e-poe, mille kaudu saab lisaks valmis sisustustekstiilidele osta eritellimusel valmistatud kardinaid. Kardinate valmistamise aeg on aga võrreldes salongidega väga lühike – vaid viis tööpäeva.

„Sageli kurtsid kliendid, et nad ei leia kauplustest sobivaid kardinaid ning samas napib aega isetegemiseks või salongist tellimiseks. Meie üle 20 aasta pikkune kogemus ütleb, et kardin peab olema kvaliteetsest kangast, läbimõeldud disainiga ning korralikult õmmeldud,“ räägib OÜ Traageldaja juhataja Heli Sillaots, lisades, et kardinaõmblemine pole igaühe jaoks sugugi lihtne, sest jälgida tuleb mitmeid nüansse seoses kanga omaduste, mõõtude ja disainiga.

Nii otsustati inimestele vastu tulla ning hakata salongi kvaliteediga kardinaid pakkuma e-poe kaudu. Kardinate näidised on olemas ka Siksaki esinduskaupluses Türi külje all Kärus, kus asub ka ettevõtte tootmine. „Kes pildi ja tutvustava teksti järgi otsustada ei suuda, on loomulikult oodatud meie kauplusesse, kus ripuvad kõik meie tootenäidised,“ kutsub Sillaots.

Kui aga aega pole salongi tulla ning arvuti ees otsustamine osutub keerukaks, saab A4 suuruses kanganäidise tellida endale koju, et seda rahulikult muu interjööriga sobitada. Valimise lihtsustamiseks on e-poes võimalik valida välja kardina kangas, pikkus, laius ja tegumood: näiteks õhukesed tüllkardinad, päevakardinad ja küljekardinad nii akendele kui ka ustele. Tulemas on pimendavad kardinad ning ka kanganäidiste arv ja disain suurenevad pidevalt. Tellimuse teostamise aeg on viis tööpäeva ning kardinad (ja muu e-post tellitud kaup) jõuab kliendini kas postiautomaadi, postkontori või kulleri kaudu.

„Meie eripäraks on see, et valmiskardinad ei ripu meie laos, vaid õmbleme iga kardina ekstra inimese jaoks ning meie disain on väga korralikult läbi mõeldud: korralikud allääred ja küljed, tüllidel allosas raskuspaelad, ülaservas erinevalt kroogitavad kardinapaelad, mis sobivad eri kõrgustel siinidele koos konksudega. Pakist võttes saab kohe kardina üles riputada,“ selgitab Sillaots. „Valmistame ka mööblikangast paneelkardinad, mis sobivad vanaaegsesse majja või trendikasse koju sisustuselemendiks.“

Kuulsad gobeläänist padjakatted ja laudlinikud

Kuigi Siksak on õmblemisega tegelenud juba 23 aastat, on nende suurem tuntus tõusnud viimaste aastatega, kui nad tõid müügile kvaliteetsest kangast silmapaistvad ning meeldejäävad kirevate piltidega gobeläänkangast padjakatted ning laudlinikud. Ettevõte on valmistanud kardinaid, madratsikatteid, voodipesu, voodikatteid, laudlinu ja muid sisustustekstiiltooteid hotellidele, restoranidele, laevadele, catering’idele ja disaineritele Eestis, Soomes ning Rootsis. Ettevõtete tellimusel tehakse ka spetsiaalseid tooteid jõulu- ja tähtpäevakinkideks.

Kuigi varem oli ettevõttel ka esinduskauplus Tallinnas, otsustati see sulgeda ning teha koostööd edasimüüjatega. Üks selline hea koostööpartner on kodutekstiile müüv kauplusekett Teaspon.

Internetis müügiks andis julgust meile esiteks E-Kaubandusliidu uuring, mille kohaselt on tõusnud klientide usaldus kohalike e-poodide vastu. Teiseks soovime olla ettevõte, kes eelkõige annab tööd oma piirkonna inimestele,“ sõnab Sillaots. Lisaks kardinatele, kardinapuudele, -sõlgedele ja -rõngastele saab Siksakist tellida ka patju, padjakatteid, voodipesu, linikuid, laudlinu, tekke, kande- ja reisikotte, madratsikatteid ning sääsevõrke.

Kuni 2016. aasta lõpuni kestab e-poes kampaania, kus kõik kardinate tellijad saavad kardinamagneti kingiks kaasa!


www.siksak.ee
www.facebook.com/SIKSAKSisustustekstiilid

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
29. August 2016, 16:12
Otsi:

Ava täpsem otsing