Teisipäev 6. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Panasonic toob kokku Euroopa digitehnoloogiahuvilised

30. august 2016, 11:52
Panasonicu ekraanil nähtu on ehedam kui voldik.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20160830/CM/160839988/AR/0/AR-160839988.jpg

7. septembril oodatakse kõiki digitehnoloogiahuvilisi Tallinnas Park Inn by Radisson Meritoni hotellis Panasonicu tooteid tutvustavale mastaapsele üritusele. Mujal juba traditsiooniks saanud mess toob Eesti Panasonicu maailmakaardile koos Poola, Prantsusmaa, Norra, Rootsi, Taani, Türgi, Belgia ja Hollandiga.

Euroopa suuremates linnades Panasonicu tooteid tutvustav mess pakub huvilistele unustamatut teekonda elektroonikamaailma. Kohapeal on võimalik tutvuda uute toodetega ning väljas on innovaatilisi lahendusi näitlikustavad installatsioonid.

Kindlasti tasub messile tulla neil, kes soovivad kursis olla uute digitehnoloogiliste arengutega. Panasonic on pikaajalise traditsiooniga firma, mis tegeleb oma ajast ees oleva tehnoloogia tootmise ja edasiarendamisega juba aastast 1918 ning senised uuendused on võetud kahel käel vastu terves maailmas.

Panasonicu turundusjuht Izabela Pikus kinnitab, et äriklientidele mõeldud messil tuuakse Euroopa partnerite ja klientideni moodsaimad Panasonicu tooted, mida saab kasutada muuseumides, hotellides, kontserdisaalides, konverentsikeskustes ning mujal. „Loodame, et suudame Panasonicu digitehnoloogiliste lahendustega pakkuda klientidele lisaväärtust, mis viib nad konkurentidest ette.“

Kella 10–15 vältaval üritusel saavad kohaletulnud alustuseks tutvuda välja pandud toodetega. Päeva esimene pool keskendub Panasonicu tähtsamatele digitaalsetele lahendustele ning teises pooles on tähelepanu keskmes muuseumides ning meelelahutuses kasutatavad projektsiooniseadmed. Seejärel on võimalik taas tutvuda väljapanekutega, küsida küsimusi ning suhelda kohaletulnutega.

Muuda oma elu Panasonicu abil

Selleaastasel messil on Panasonic väljas mitmete uudistoodetega, mis teevad äriklientide elu senisest hõlpsamaks.

Välja on töötatud uus ID-tehnoloogia, mille puhul on Panasonicu monitorist saadetava digitaalse signaali lugemine senisest lihtsam ning vajab rakendamiseks vaid nutitelefoni allalaaditavat äppi. Võrreldes varasemate tehnoloogiatega on uuel ID-tehnoloogial tunduvalt parem kvaliteet, hind ja kiirus.

Samuti tutvustab Panasonic oma kõige kohanemisvõimelisemat, paindlikumat ja mitmekülgsemat infoekraanilahendust – AF1 ekraaniseeriat. OpenPort ™ PLATVORM on operatsioonisüsteem, mida on võimalik senisest lihtsamini installeerida ning kohandada erinevatele suurtele ekraanilahendustele sobivaks.

Panasonic pakub uute laserprojektoritega kõrge kvaliteediga videoprojektsiooni. Endisest suurema valgusjõuga lasertehnoloogial baseeruvad projektorid on oluliselt pikema tööajaga, hõlpsasti paigaldatavad ning võimaldavad paigaldust ka keerulisemates installatsioonides. Kindlasti võib lasertehnoloogia plussidena tuua välja pikema hooldusvaba eluea, toimimise madalamal temperatuuril ning tavaprojektoritega võrreldes madalama energiatarve.

Esitletavate toodete hulka kuuluvad ka maailma esimesed kõrgkvaliteetsed ultra lähikuva projektori objektiivid, mis võimaldavad vähendada projektsioonile vajalikku ruumi kuni 60%.

Olulisel kohal on kindlasti 4K tehnoloogia, mis laseb meil näha avalikus ruumis üha detailsemalt. Uue 4K tehnoloogiaga monitorid võimaldavad tunnetada intensiivsemaid värve ning üliteravat resolutsiooni.

Panasonicu pluss on tooted, mida saab kasutada erinevatel tasanditel, luua pilkupüüdvaid rakendusi ka kõver- või ebatasastel pindadel. Nõnda võib näiteks muuseumi või teemapargi keskkonnas olla võimalik luua varju tekitamata painutatud või kaardus pilt, seda isegi siis, kui inimesed seisavad ekraanile väga lähedal.

Senine koostöö toetab kultuuri ja ettevõtlust

Panasonicu senine tegevus on toetanud alati uudse tehnoloogia jõudmist nii kodudesse, kontoritesse kui ka avalikku ruumi.

Senised märkimisväärsed koostöövõimalused on seotud Toyotaga, kellega koostöös aastatel 2014–2017 plaanitakse paigaldada üle 4000 Panasonicu toote Toyota rohkem kui 2000 esindusse üle Euroopa. Seni on projekti saatnud edu ning tagasiside on olnud ääretult positiivne. Eesmärgiks on anda autoostjatele koostöös salongitöötajaga võimalus ise disainida mudeli valimise järel sobivat värvi, sisustust ja lisatarvikuid lisades meelepärane auto ning seda Panasonicu ekraanilt salongis siis kohe näha. Ekraanil nähtu on ehedam kui voldik ning nõnda tunneb klient, et ostab auto, mille loomisel on ise kaasa löönud.

Eurovisioni lauluvõistlus 2014, Milan Expo 2015 ja Coldplay kontsert on vaid mõned näited sellest, kuidas Panasonic on uudsete projektorite ja laservalguse abil loonud unustamatud hetked laias maailmas. Nüüd saame 7. septembril sellest meiegi osa.

Panasonicu tootemessil osalemiseks registreeru siin:

http://info.business.panasonic.eu/PPS_PSCEU_FY16_Roadshow_Estonia_EventRegistration.html

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
30. August 2016, 11:52
Otsi:

Ava täpsem otsing