Tihe konkurents tangainete turul

01. november 2016, 09:45
Worldline’i asutajad Erki Eismann ja Erich Brusnitsõn oma meeskonnaga
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20161101/CM/161109996/AR/0/AR-161109996.jpg

Eesti ettevõttel Worldline OÜ on tangaine­te importimise kogemust ligi 20 aastat. 2003. aastast turule toodud kaubamärk Baltix on võitnud koduturul kindla positsiooni tatra ja riisi ning kaerahelveste valdkonnas, kasvatab pidevalt sortimenti ning laiendab tegevust teistel turgudel.

„Worldline OÜ on 100% Eesti kapitalil põhinev ettevõte, kuigi vahel kiputakse meid seostama Läti, Leedu või Poola ette­võtetega. Tegelikult saigi nimi Baltix valitud sihilikult just seetõttu, et saaksime oma tooteid müüa sama nime all ka teistel turgudel, mida me täna ka teeme,“ selgitab Worldline’i juht Erki Eismann, lisades, et algusest peale on nende eesmärk olla kogu Baltikumi tangainete müüja.
Ettevõtte omanikud alustasid oma tegevust üheksakümnendate lõpust esmalt toidutoorme importimisega, põhiliselt Eesti
toiduainetööstuste ja pakendajate varustamisega erinevate tangainetega. Vahepeal ühineti ka leedukatega, kuid kuna omanikel oli erinev arusaam ühisettevõttest, mindi sõbralikult laiali ja jätkati eraldi koostööd tehes. 13 aastat tagasi soetati omad pakkeseadmed ja alustati lisategevusena pakendamist.

„Pakendatud tangainete müümine algas riisiga, seejärel lisandusid  tatar ja kaerahelbed ning täna võib öelda, et meie tatart ostetakse Eestis enim. Oleme algusest peale püüdnud inimesteni viia teadmist, et putrude söömine on tervisele kasulik nii väikestele kui ka suurtele. Näiteks et tavalise pikateralise asemel on tervislikum ja samas ka lihtsam töödelda aurutatud riisi,“ jutustab Eismann. „Teeme tihedat koostööd veskitega, kes mitte ei rösti, vaid aurutavad tatrateri koos kestadega, et vitamiinid jääksid teravilja. Röstitud tatart meie ei müü.“

Hea partnerlus on näiteks nii Venemaa, Leedu kui ka Ukraina tehastega – ettevõtetega, kelle kvaliteet on kõrgel tasemel. Worldline on saanud oma vitsad Hiina tehastega äri ajades ning seda viga korrata ei soovita: täna on hind küll hea, kuid kvaliteet palju kehvem ja tarneaeg väga pikk. Tehes pikaajalist äri, ei saa ükski firma lubada endale möödalaskmisi.

Hoole ja armastusega valitud tooted

Eestlased on pudrusööja rahvas

Konkurents Eesti turul on tangaainemüüjate vahel väga tugev. „Turul on nii uusi tehnoloogiaid kui ka tegijaid ning pidevalt tuleb välja mõelda midagi uut. Tänane trend on sinnapoole, et inimestel on kogu aeg kiire ning soovitakse tervislikku toitu saada kiiresti ja mugavalt. Selleks oleme hirsi- ja riisi­helbeid ning pastat hakanud pakendama pappkarpidesse, milles on toiduportsjonis juba klientide eest nelja kotikesse jagatud,“ räägib Eismann. Peagi lisandub veel erinevaid kiirtoite, mis järjepidevalt populaarsust võidavad. „Järgime alati oma eesmärki, et toiduaine oleks lisaks mugavale kasutamisele ka  tervislik ning seepärast teeme tihedat koostööd toidulaboritega, kes aitavad meil uusi tehnoloogiaid välja töötada.“

Tema sõnul on hakanud ka paljud teismelised ning lapsed aru saama, et magusad hommikukrõpsud ei ole õige toit ning hommikupuder on päeva energiliseks kulgemiseks väga oluline. „Tahaksime, et Eesti inimesed oleksid terved. Selleks on vaja täita kolm punkti: positiivne mõtlemine, piisav liikumine ning tervislik söömine. Sellele viimasele saame otseselt kaasa aidata.“

Et anda oma panus ka hea kvaliteediga maiustuste toomisele, turustab Worldline’il enda retsepti järgi toodetud muffineid ja keekside peagi lisanduvad kvaliteetsed küpsised, vahvlid ja rõngikud.

Huvi on kasvada ka teistes riikides

Aastatega on Worldline OÜ vaikselt kasvanud ning oma kaubamärki Baltix Eesti kõrval ka teistel turgudel tutvustanud. Eestis on ettevõttel tihe koostöö kõigi kaubanduskettidega, aga lisaks tehakse täna eksporti Lätti, Leetu, Poolasse, Ukrainasse, Soome ja Hiinasse. Soome turg, tõsi küll, on väga konservatiivne ning Eismanni sõnul pole nad seal veel selles mahus müüma hakanud, kui sooviks.

„Oleme aru saanud, et sageli on uuele turule minekul lihtsam ära osta juba toimiv ettevõte, sest ega keegi oota uustulnukaid, uksed avali,“ sõnab juht, lisades, et kõige olulisem on suhtuda oma partneritesse nii nagu soovime, et suhtutakse meisse endasse, ja täita alati antud oma lubadusi. „See ongi meie edu võti. Oleme paindlikud ja ausad ning väärtustame tarbijate rahulolu ja tervislikke eluviise läbi puhta keskkonna.“

„Meie üks edukuse alus on kindlasti meie usinad, ühte sammu käivad ja südamega tööd tegevad inimesed. Suurim kompliment meile kui tööandjatele on tehtud sõnadega, kui siin töötavad naised ütlesid, et sooviksid pensionini meie ettevõttes töötada. Hea sisekliima ning sõbralik omavaheline läbisaamine väljendub ka selles, et asutajad Erki Eismann ja Erich Brusnitsõn on tänaseni firma kaks omanikku ning tegelevad aktiivselt juhtimises,“ märgib Eismann.

www.baltix.ee

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
�rip�ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
01. November 2016, 09:10
Otsi:

Ava täpsem otsing