Sakus asuv trükikoda Rebellis sai tänavu 25aastaseks

08. detsember 2016, 12:00
Eesti turg on jäänud väikeseks ning püüame nüüd suuremat rõhku hakata panema ekspordile ning leida uusi otsesidemeid Rootsi, Soome või Taani partneritega.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20161208/CM/161209774/AR/0/AR-161209774.jpg

Sel aastal Saku valla ettevõtlusauhinna võitnud trükikoda Rebellis on raamatute, reklaamide, broðüüride, kalendrite ja muude trükistega tegelenud juba üle 25 aasta. Ettevõtte juhi Jaan Plado sõnul on ettevõtte eelisteks paindlikkus, personaalne suhtlus iga kliendiga ning piisav tootmisvõimsus vajaduse korral väga kiireks reageerimiseks.

„Eks pealinna trükikodadega võrreldes asume veidi kaugemal, kuid samas jõuab täna Piritalt või Viimsist mööda ringteed Sakku väga kiiresti. Ja klientidel, kes ise väljaspool Tallinna asuvad, on meie juurde muidugi eriti mugav tulla,“ räägib Jaan Plado, kes on kõik need 25 aastat oma firma juhtimisega tegelenud.

Loomulikult on selle ajaga turul palju muudatusi olnud alates masinapargi uuenemisest ja seetõttu tootmisvõimsuse suurenemisest kuni uute põnevate toodeteni. Mis on Rebellises aga samaks jäänud, on inimeste arv: neid töötab ettevõttes täna sama palju kui algusaastatel ehk seitse. „Nende seitsme inimesega tegime tööd siis ja teeme ka nüüd, kuigi meie tootmisvõimsus on sama ajaga tõusnud 20–30 korda. Kiiremaid liigutusi ei tee aga mitte inimesed, vaid nobedam on tehnoloogia. Sama võrra on tõusnud ka maksud. Täna võib öelda, et erasektor töötab tõesti suure tootlikkusega, aga avaliku sektori inimeste arv aina paisub. Paneb mõtlema, miks see nii on. Positiivse koha pealt võib aga märkida seda, et aasta-aastalt muutub paremaks klientide maksekultuur.“

Rebellis teeb aktiivset koostööd enamiku Eesti trükikodade ja paljude kirjastustega. Kuigi mitmel raamatukirjastusel on olemas ka enda trükikoda ja raamatute trükkimise arv on aastakümnetega kõvasti kahanenud, et näe Jaan Plado muretsemiseks põhjust: „Eks elu peabki edasi minema ning arengule ei tohi vastu seista. Meie püüame suuremat rõhku hakata panema ekspordile ning leida uusi otsesidemeid Rootsi, Soome või Taani partneritega. Eesti turg on jäänud veidi väikeseks.“

Ettevõte pakub trükitäisteenust ehk kliendid pöörduvad nende poole soovitud lõpptulemusega ja ülejäänu jääb kõik trükikoja teha. Kui vaja, viiakse trükitavad failid üle vektorgraafikasse või kujundatakse need ise vastavasse formaati ümber.

Praegu Rebellisel investeerimisplaane pole, sest tänane masinapark rahuldab ka nõudlikuma
kliendi ning teiseks pole ruumi tootmist laiendada. „Meile meeldivad kliendid, kellel on põnevad soovid ja kes teavad, mida nad tahavad,“ sõnab Jaan Plado. „Trükkida võib igasuguseid asju, kuid head tellijad on seejuures samuti väga olulised. Siis läheb töö rõõmuga.“

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
08. December 2016, 10:58
Otsi:

Ava täpsem otsing