Juubel: Köögimööbli valmistaja Mööblimasin avab juubeliaastal esindussalongi

30. jaanuar 2017, 09:00
Klassikaline köögimööbel. Tööpind kõrgsurvelaminaat, esipaneelid poolmatt MDF
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20170130/CM/170139998/AR/0/AR-170139998.jpg

Tallinnas tegutsev köögimööblitootja Mööblimasin OÜ avab sel kevadel aadressil Sõpruse puiestee 33 esindussalongi, mis annab klientidele võimaluse näha ja oma käega katsuda mööblilahenduste näidiseid, valida furnituuri ning tutvuda erinevate võimalustega köögi sisustamisel.

Mööblimasin sai alguse kümme aastat tagasi, kui Tallinna Ehituskoolis mööblitööd õppinud noormees koos sõbraga ühistele sõpradele mööblit hakkas valmistama. „Läbi tuttavate hakkas tellimusi rohkem tulema ning otsustasime luua nende tellimuste täitmiseks firma. Esimene tõsisem tööpink sai ostetud isalt laenuks võetud raha eest ning kodugaraaž jäi mööbliehitamiseks ka üsna kiirelt väikeseks. Nii rentisime koos ühe teise ettevõttega kahasse 140 m2 suuruse pinna,“ meenutab ette­võtte juht Ergo Laineem, kes nüüdseks on teiselt asutajalt ettevõtte välja ostnud.

Aastad on möödunud ning Mööblimasin on koos oma 13 töötajaga kolinud 400ruutmeetrisele tootmispinnale Ruunaoja tänaval Lasnamäel. Kuna tänapäevane mööblitootmine seab teatavad nõuded ja kriteeriumid, on pidev investeerimine olnud ettevõtte arengu seisukohalt hädavajalik ning ka sel aastal on lisaks salongi avamisele plaanis tootmisse investeeringuid teha. Soetamisele tuleb uus CNC-pink, mis tõstab toodete koostekvaliteeti ning tootmisefektiivsust ning lisaks hiljem uus kandimasin ehk maakeeli servapalistusmasin, mis kergitab köögimööbli kvaliteeti lõpptarbija jaoks veelgi kõrgemale tasemele.

Pigem teha üht asja väga hästi kui mitut keskpäraselt

Kui alguses valmistati Mööbli­masinas mööblit ühtmoodi kööki, tuppa või vannituppa, tehes näiteks nii raamaturiiuleid, telerialuseid kui ka garderoobe, siis 2011. aastal otsustati spetsialiseeruda ainult köökide tootmisele. „Alati on parem teha üht asja väga hästi kui liiga killustatud valikut keskpäraselt,“ nendib ettevõtte juht. „Igal sisustuselemendil on omad eripärad ning spetsiifika, millesse tuleb süveneda. Aga kõigega ei jõua end kogu aeg kursis hoida.“

Mööblimasina eelis on ka see, et kõik tehakse tehases ise, kasutades allhanget võimalikult vähesel määral. „See annab meile ühest küljest kindluse meie toodangu kvaliteedile, sest vastutame otsast lõpuni kõige eest täiesti ise. Ja teame, et kasutame ainult sertifitseeritud tooteid. Teisalt saame olla kindlamad ka oma tarnetähtaegades, kuna ei pea ootama liigselt allhankijate järel. Meie köökide tarneajaks on täna tavapäraselt 2–2,5 kuud.“

Klientide mugavuse tõstmiseks ja tellimuste täitmise kiirendamiseks pakub ettevõte täisteenust alates köögi mõõtmisest, disaineri- ja inseneritööst kuni mööbli tegemise ja paigaldamiseni. „Tundub, et selliste pakettide väljatoomine oli õige otsus, sest kliendid kasutavad seda meelsasti,“ ütleb Ergo Laineem. „Väga suur osa meie klientuurist jõuab täna meieni just suust suhu soovituste teel ning see on meie klientide jaoks piisav, et usaldada oma köögimööbli valmistamine meie kätte.“

Teostamatut projekti pole olemas

Loomulikult on ka neid, kes leiavad internetist mooblimasin.ee kodulehe, mis on tõenäoliselt Eesti köögimööblifirmade seast üks paremaid. Lisaks ettevõtte pakutavale on seal muuhulgas põhjalik blogi, kus kirjutatakse köögi planeerimise alustamisest ja erinevatest võimalustest kuni köögitehnika ja -hooldamiseni välja.

Mööblimasin peab oluliseks, et nende toodetud köögimööblis oleks iga detail läbimõeldud ja hoolega valmistatud. Sellega on tagatud, et ka aastate pärast tunneb uue köögi omanik oma köögis hommikukohvi juues rahulolu, et tegi tootja valikul õige otsuse. „Ja tasub alati julgelt küsida ka kõige keerukamaid lahendusi! Meie jaoks ei ole täna­seni olnud ükski projekt teostamatu,“ sõnab Ergo Laineem. „Meie heatujuline meeskond tegutseb üksmeelselt. Igas etapis on oma valdkonna kogenud spetsialistid ja hoolikalt vali­tud koostööpartnerid, konsultatsioonist kuni paigalduseni.“

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
30. January 2017, 08:25
Otsi:

Ava täpsem otsing