Gasell: Creatum – analüütilisus + eristuv loovus = tulemused!

22. veebruar 2017, 13:00
Retro-kassett kui kummardus popkultuuri mälule. Creatumi eristuv loovus on materialiseerunud ka nende büroos.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20170222/CM/170229878/AR/0/AR-170229878.jpg

Uhkelt gasellide ridades olev reklaamiagentuur Creatum on end positsioneerinud juba algusest kui analüütiline loov­agentuur. Keskmisest põhjalikum eeltöö loova sihiku seadmiseks ja süvenev sissevaade kliendi ärisse on aluspõhimõtetena paigas tänaseni. Juba eos on läbi mõeldud viisid, kuidas tulemuseni jõuda, hoides niimoodi kokku nii kliendi kui ka agentuuri ressursse.

Ligi üheksa tegevusaasta jooksul pole Creatum end turul laiemalt tutvustanudki – meeskonna alustalad ja partnerid on reklaamivagu kündnud peaaegu 20 aastat ning nii uued kui ka vanad kliendid on tulnud ise või on võidetud hankeid nii era- kui ka avalikust sektorist. Tuntus ja kliendid on tulnud samm-sammult, forsseerimata. Praegu rõõmustab agentuur koostöö üle Lennusadama, Pet City, Elroni, Scoutspataljoni, Teletorni, Novartise, DPD jpt mainekate klientidega.

Süvenemine ja loovuse metoodilised aluspõhimõtted on Creatumile toonud ka soliidseid kliente rahvusvaheliselt turult, edendades Eesti teenuseeksporti. Soome klientidest teenindatakse näiteks üht laineenergia globaalset liidrit, kelle hüdraulika test-tehast käis avamas ka Soome president. Lisaks on agentuuril käsil rebranding kaaluka käibega Soome keemia- ja konsultatsiooniettevõttele, kes tegutseb 15+ turul üle kontinendi.

Viimase puhul võib esile tuua vilkalt liikuvat vaatepunkti, mida nõuab väga eriilmelise kultuuriga turgude vajadustega arvestamine. Piltlikult öeldes on tegemist keeruka, kihilise maatriks-süsteemiga, millele ollakse loomas ühtset sõnumit ja turunduspakendit. Väljakutse – kuidas ühtlustada midagi, mis on oma olemuselt niivõrd kompleksne? Kuidas rakendada turundusvanker jäigalt B2B iseloomuga 8 erineva ärimudeliga üksuse huvides, luua tugev korporatiivne kuvand ning samas toetada müüki?

Käsil on ka ühe Austria farmi re-brandingu projekt, kus agentuuril on vaja leida lahendus, kuidas edukalt rebrandida põlvest põlve pärandatud talumeierei, hoides fookuses traditsioonid, looduslikkuse, kohaliku tooraine ja kohalikud tooted ning samas mõjuda tänapaevasena. Eriti põnev on nüanss, et talumeierei uudistoode on riisikasvatus. Austria kliimavöödet arvestades on see tehnoloogiliselt väga uuenduslik samm ning loob seeläbi ka turundusele omaette võlu.

Kogenud tegijatega ei koba klient isegi pimeduses

Viimase perioodi kodumaistest töödest on kõrgelt lennanud Avatud Talude Päev – üle 50 000 külastusega esimesel ja üle 80 000 külastusega teisel aastal. Üks hoogsamaid projekte oli PetCity lemmikloomakeskuste turule toomine üle Baltikumi. Tegemist on unikaalse kontseptsiooniga, mille kese on pakkuda lemmikloomadele ja lemmiklooma omanikele kõiki kaupu ja teenuseid ühest kohast. See tähendab, et lemmikloomaomanik saab nii loomakese toidud, nõud jne kui ka loomakliiniku teenused, grooming'u, hotelli ja treeningsaali teenused ühest kohast. Huvitav on tõdeda, et PetCity turuletulek on tekitanud võnkeid ka teiste lemmikloomakaupade ja -teenuste pakkujate seas: elavnenud on toote-teenuse arendus ja kommunikatsioon. PetCity unikaalsus seisneb kaupade-teenuse laias spektris ja selles, kuidas kontseptsioon on ellu viidud. Rannamõisa PetCity külastamine on elamus omaette – lemmikloomaomanikud on oodatud koos lemmikutega, keskus ise on loodud linna parki meenutavate motiividega.

Iga turunduskaasus on tegelikult omaette maailm, millesse tuleb sisse elada. Nii ongi analüütiliste põhimõtete tegelik ja igapäevane järgimine partneri poolt kliendi jaoks pikemaajalise edu võti. Abikäsi kliendile põhjaliku tausta-analüüsi läbiviimisel, olemasolevate uuringute metoodikas põhinev interpreteerimine, süvenemine turu trendidesse, sihtgruppi, tootesse endasse. Kuivõrd tempo reklaamitööstuse valdkonnas on üldjuhul kiire, siis niisugusel tasemel süvenemine on tempot pidades võimalik vaid tänu laiale silmaringile ja suurtele kogemustele valdkonnas. Tõesti-tõesti, väga kogenud tegijatega ei koba klient tavaliselt ka pimeduses!

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
22. February 2017, 09:59
Otsi:

Ava täpsem otsing