Gasell: Hertsog Consult – tunneme end gasellina hästi

22. veebruar 2017, 09:30
Hertsog Consulti tugevusteks on lai kaubavalik erinevatelt tootjatelt üle maailma, tarnekiirus, paindlikkus, oskusteave, aastakümnete pikkused kogemused ning usaldusväärsus.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20170222/CM/170229882/AR/0/AR-170229882.jpg

Sisustusprojektide müüja Hertsog Consult OÜ on seitsme aastaga tõusnud omas valdkonnas turu arvestatavaks ettevõtteks. Gasellitiitli tõi juhatuse liikme Kaido Kaljumäe sõnul järjekindel ja sihipärane töö ning ambitsioon kasvada ning paremaks saada.

l oleks omal ajal olnud puudus sellise ettevõtte järele, kuid lootsime pakkuda klientidele midagi uut ning tekitada läbi konkurentsi toodete ja teenuse kvaliteedi tõusu. Seda ka suutsime ning oleme tagasi vaadates väga rahul oma otsusega. Võib öelda, et edukus põhineb headel suhetel ja hästi tehtud töödel,“ räägib Kaljumäe, kellel endal on valdkonnas kogemusi aastast 1995.

Siiski ei ole ettevõttel alati kõik ainult ülesmäge läinud. On olnud ka kehvemaid aegu, aga vaatamata olnud raskustele on siiski suudetud olla stabiilsed. Kuna pesu- ja tualettruumide sisustusdetailide müügi ning paigaldusega tegeleva Hertsog Consulti peamisteks klientideks on ehitusettevõtted, sõltub ettevõtte käekäik Eesti ehitusturu olukorrast.

„Aastaid tagasi kuritarvitati hoolega sellist tavapärast sõna nagu „usaldus“ – oli ettevõtteid, kes tellisid töö, aga maksmise ajaks kadusid või läksid pankrotti. Tänaseks on see nn kultuur muutunud ja sõna usaldusväärsus on hakanud omandama oma tegelikku tähendust,“ räägib Kaljumäe, lisades, et oma vigadest on õppinud ka Hertsog Consulti meeskond. „Täna oleme aga uhked, et meil on partnerid, kes sarnaselt meiega mõtlevad ja kõik sujub kenasti, keegi pole kedagi kuritarvitanud ega raha võlgu jäänud. Selle vastu toimib suurepäraselt ka meie praktika küsida alati iga töö eest mingi osa ettemaksu, mis seob ka tellija kohustustega.“

Ettevõtte tugevusteks on lai kaubavalik, väga suur tootmisettevõtete kontaktide arv üle maailma, tarnekiirus, paindlikkus klientidega suhtlemisel, oskusteave, aastakümnete pikkused kogemused ning usaldusväärsus. Täna tuntakse end turul hästi, sest kliendid tunnevad neid ja nemad tunnevad kliente.

„Tulevikuplaanide osas rääkides plaanime endiselt olla parimad, tublimad ja kiiremad! Tegelikult on mitmeid suuremaid ideid, mida hetkel järgemööda arendame. Oleme endale seadnud sihid, kuhu soovime jõuda, ja teeme kõik selleks, et ka sinna jõuaksime,“ ütleb ettevõtte juhatuse liige.

Edu peitub igas inimeses endas

„See vastab tõele, et igaüks on ise oma õnne sepp ning tegelikult teame ju kõik, mis on edu võti,“ ütleb Kaido Kaljumäe. „Kasutan igapäevaselt kuute olulist mõtet ning korrutan neid pidevalt iseendale. Need toovad tõesti edu.“

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
22. February 2017, 09:02
Otsi:

Ava täpsem otsing