Gasell: Palazzo Sisustussalong – Pärnust üle Euroopa tuntud disainibürooks

22. veebruar 2017, 16:00
Palazzo Sisustussalongi raudvara: sisearhitektid Reena Rist, Airita Aim ja Gea Grents.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20170222/CM/170229847/AR/0/AR-170229847.jpg

Palazzo Sisustussalong sai alguse 13 aastat tagasi puiduvaldkonna taustaga Aleksander Ganseni ja sisearhitekti Airita Aimi ideest hakata pakkuma Eestis sisekujunduslikke täislahendusi, mis sisaldaks ruumide disaini koos mööbli valiku, tarne ja paigaldusega. Täna pakutakse „võtmed kätte“ siselahendust klientidele Põhjamaades, Venemaal ja isegi Hispaanias.

„Meie areng oli alguses väga kiire, tundus, et turg on selliseks täislahenduseks igati valmis,“ jutustavad perefirma loojad. „Avasime disainibüroo Pärnus ning õige pea ka Tallinnas Ahtri tänaval. Hakkasime meeskonda kasvatama ning mingil hetkel oli meid juba saanud kahest kümme. Ent siis tuli üldine majanduslangus, vaatasime oma kulud üle ning otsustasime, et meile piisab Pärnu kontorist ning kolmest disainerist.“

Otsus oli õige – ettevõtte käive hakkas järk-järgult kasvama, olles täna samal tasemel kui 10–20 inimesega disainibüroodes. Kliente ja tööd tuli juurde ning samuti lisandus uusi koostööpartnereid. Täna ulatub Palazzo teenustepakett kujundusest ja ideede andmisest kuni mööbli, aksessuaaride ja kardinate soetamise ja paigaldamiseni. Teenust pakutakse sõna otseses mõttes kõikjal, kus kliendid sisedisainerite kätt vajavad.

„Kõige põnevamad projektid on muidugi sellised, kus meid kaasatakse kohe alguses, et osaleda aruteludel koos kliendi, arhitekti ja ehitajaga. Kui kõik lahendused on korduvalt läbi mõeldud, anname ehitajale omalt poolt sisekujundusprojekti ning seisame selle elluviimise juures. Vastutame kogu sisustuse valmimise eest kuni lõpuni, säästes nii tellija kui ka ehitaja aega ning raha, et inimene saaks kolida täiesti valmis majja või ettevõte võiks alustada tööd möbleeritud büroos, kohvikus või kaupluses,“ jutustab Aleksander Gansen.

Palazzo tugevus seisneb personaalsuses ja väga tihedas suhtluses kliendiga. „On palju firmasid, mis müüvad mööblit. On palju firmasid, mis pakuvad kaunist sisekujundust. Kui meilt saab need mõlemad komplektselt, kusjuures mööbli tarnime alati kvaliteetsetelt Euroopa tootjatelt, enamasti tuntud mööblitootmise maalt Itaaliast. Kuigi ettevõtte nimi Palazzo ehk linnavilla sai välja mõeldud enne suuremat kokkupuudet Itaaliaga, on just see nimi viinud meil sinna.“

Paindlikkus ja professionaalsus tähendab kohalolekut

Disainistuudio asub küll Eestis, kuid ettevõtte tööd ei ole piiratud geograafiaga. Töökeelteks on eesti, vene, inglise ja soome keel ning kliendid asuvad nii Eestis, Venemaal kui ka üle Euroopa. „Kõige enam kliente tuleb soovituste peale. Kuna meie ajalugu on juba päris pikk, on meil täna omajagu ka korduvaid kliente – kes on soetanud suvemaja, avamas kohvikut või bürood või kelle lapsed on kodust välja lendamas. Korduskliendid on meie jaoks suur rõõm, sest see näitab, et nad olid meie tööga tõesti rahul, usaldavad meid ning hea koostöö jätkub,“ räägib Airita Aim.

Palazzo põhitegevus jaguneb hetkel kolmeks: sisekujundusprojektid, mööblimüük ning mööbli projektimüük. Olles aastate jooksul koostööd teinud Eesti enamiku suuremate ehitusettevõtetega, pöördutakse Palazzo poole teinekord ka siis, kui sisustushanke eelarve on lõhki minemas. Nende tugevus, tootjate võrgustik ning paindlikkus aitavad leida maailmast hankes kirjeldatud mööblile võimalikud analoogid, mis kvaliteedis alla ei jää.

Kuidas toimub sisekujunduse tegemine kaugematele klientidele? „Esiteks Eesti ei ole üldse suur, vaid siin saame kenasti iga kliendi jaoks alati kohal olla. Kaugemad kohad ei ole ka tegelikult probleem: kui vaja, sõidame ka Hispaaniasse või Moskvasse – sisekujunduse näol on siiski tegemist väga isikliku keskkonna loomisega. Muidugi soovivad inimesed enamasti materjale näha ning katsuda, aga ükski salong ei saa tuua kõiki tooteid kohale. Siin tulebki mängu ausus ja usaldusväärsus: me ei paku klientidele midagi, mida me endale koju ei ostaks, mida me ise ei kasutaks või ilusaks ei peaks. Hea ja vastupidava asja eest on aga kõik nõus maksma.“

Gaselliks saadi Aleksander Ganseni ja Airita Aimi sõnul tänu majanduse seisakust väljatulekule ning inimeste julgusele hakata taas investeerima. Ja teisalt on oluline muidugi Palazzo enda areng ja tegevus:  „Kindlasti poleks me seda saavutanud ilma oma meeskonna ja partneriteta. Meie tuumik on ääretult kõrge tööeetikaga, õpihimuline ja kirglik oma erialal. Ja muidugi on oluline meeskonnakaaslaste ideaalne klapp: iga ülesanne on alati täidetud, keegi ei jäta midagi juhuse hooleks. See annab teistele võimaluse kreatiivsuseks ning võimaldab rohkem projekte läbi töötada. Edasiste plaanidena soovime osaleda endiselt põnevates ja tasuvates projektides nii Eestis kui ka mujal, õpime järjest enam kasutama sotsiaalmeediat, et meid leiaks üles ka noorem põlvkond, unustamata seda, kui oluline on silmast silma suhtlemine ning iga kliendi isikupära tundmaõppimine.“

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
22. February 2017, 13:10
Otsi:

Ava täpsem otsing