Juubel: Ferrometal – juba kümme aastat Eestis

29. märts 2017, 09:00
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20170329/CM/170329652/AR/0/AR-170329652.jpg

Läänemere piirkonna juhtiv kinnitustarvikute ja väike­detailide tarnija Ferrometal Oy sai alguse Soomes 1976. aastal. Kümme aastat tagasi laienes kinnitusvahendite ala ekspert Eestisse, alustas siin tööd Ferrometal Baltic OÜ nime all ning kasvatab aasta-aastalt käivet.

Ferrometal Baltic OÜ on Ferrometal Oy müügifirma Eesti turgudel. Tõukeks 2007. aastal Eestisse laieneda tuli juhtkonnalt ning selle põhjuseks oli vajadus olla siinse turu klientidele lähemal ja kättesaadavam. Ettevõtte jaoks on alati olnud kõige olulisem nende toodete ja teenuse kvaliteet ning seetõttu arenetakse samm-sammult, võtmata suuri riske. Ferrometali aastane käibekasv ulatub mõnest protsendist kuni 20 protsendini.

Ferrometal Oy tuntuimad tooted on automatiseeritud varude juhtimise süsteem Kanban RFID, mis aitab tootmisettevõtetel oluliselt vähendada tarvikute hoiustamiseks vajaminevat pinda, ja Fixmaster Store’i süsteemid. Lisaks on väga hinnatud ka teised erinevad kaubamärgid: Fixmasteri kruvid spetsialistidele, Fixmaster Toge’i betoonikruvid ja Pias-Piasta plekikruvid.

Tööstusklientidele pakub Ferrometal nende vajadustele kohandatud uuemaid tehnoloogiaid rakendavaid logistikalahendusi. Edasimüüjatele ollakse partner, kes pakub lisaks toodetele  koolitust ja asjatundlikku abi professionaalidest klientide teenindamisel. Edasimüüjate jaoks on välja töötatud ka kaupluse sisustuse lahendused, mis säästavad ruumi ja tõstavad tooted selgelt esile. Ehitajaid varustab Ferrometal kvaliteetsete, kõigile normidele vastavate kinnitusvahenditega, mida kasutatakse hoone vundamendist katuseni.

Nii ehitus- kui ka tööstusprojektidele teostab ettevõte pidevalt mitmesuguseid, kliendi juhtnööride kohaselt ettevalmistatud projektitarneid kas Soome, Baltimaadesse või partnerite objektidele üle kogu maailma. Ferrometali edasimüüjad teevad koostööd mitmesuguste klientidega – eratarbijad, ehitajad, tööstuskliendid, hooldusettevõtted.

Fixmaster Store System paindlik riiulilahendus kauplustele.

Tootevalikus ligi 50 000 artiklit

FmOne – Kanban-logistika telefonis

Ferrometal on üks juhtivaid kinnitusdetailide tarnijaid Läänemere piirkonnas. Ligi 50 000 artiklist koosnev tootevalik võimaldab pakkuda väga laia valikut erinevaid kinnitusdetaile väga erinevate vajadustega klientidele. Samas tagab valdkonna suurim tootevalik soovitud toodete kiire leidmise ja tarnete õigeaegse saabumise kliendi lattu või objektile.

„Meie tugevus on lai tootevalik, suurepärased logistilised oskused ning võimekus täita kokkulepitud tarned alati enam kui 99% ulatuses. Seejuures kvaliteedis me järeleandmisi ei tee: tehes meiega koostööd, teab partner alati, mida ta saab,“ ütleb Ferrometal Oy juht Mika Brandt, lisades, et ettevõtte hinnatum vara on loomulikult kogenud oma ala spetsialistid.

Ferrometali Soome, Eesti ja Läti esindustes töötab kokku umbes sada inimest. Ettevõttes hinnatakse töötajaid ning nende oskusteavet kõrgelt: seda näitavad ka tavapärasest pikemaajalised töösuhted ning pidevad sise- ja väliskoolitused töötajate kvalifikatsiooni tõstmiseks. Alates aastast 1989 on ettevõte Würthi kontserni liige ning sarnaselt kogu kontserni ettevõtetega ollakse orienteeritud parimatele tulemustele. Samas on Ferrometali juhtkonna jaoks oluline, et töötajatel oleks piisavalt motivatsiooni ning neile meeldiks ettevõttes töötada.

Ferrometal Oy 2016. aasta käive kerkis eelnenud aastaga võrreldes 7,5%, kasvades 25 miljoni euroni. Mika Brandti sõnul on ettevõtte edu alus rahulolevad kliendid, kes nende valdkonna- ja tootealast pädevust usaldavad.

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
28. March 2017, 10:33
Otsi:

Ava täpsem otsing