Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Leedu ettevõtte tütarfirma Eestis sai õiguse esindada rahvusvahelisi jookide ja suupistete suurtootjaid

    Ettevõtte Mineraliniai vandenys tütarettevõtte MV Eesti peadirektor Saulius DikčiusFoto: MV Eesti

    MV Eesti avab Eesti turu võimalused karastusjookide tootjale Franklin & Sons ning suupisteid ja maiustusi tootvale kontsernile Chipita, laiendades oma esindatavate kaubamärkide portfelli ja täiendades seda uute tootekategooriatega. Ettevõtte Mineraliniai vandenys tütarettevõtte MV Eesti peadirektor Saulius Dikčius usub, et partnerlus maailmas tuntud tootjatega tugevdab ettevõtte positsioone Eesti turul.

    „Andes meile ettevõtete Franklin & Sons ja Chipita toodete levitamise õiguse, jagavad partnerid meiega oma ärikogemusi ja teadmisi. Meid ühendab usk Eesti ja teiste Balti riikide turgude võimalustesse ja kaugeleulatuvad eesmärgid. See partnerlus vastab täielikult MV Eesti arengustrateegiale, suurendab meie konkurentsivõimet ja pakub rohkem võimalusi tarbijate tundmaõppimiseks,“ sõnas MV Eesti peadirektor Saulius Dikčius.
    Maailmas tuntud tootemarkide esindamise õiguse sai MV Eesti meeskond püstitatud nõuete täitmise järel, sest üleilmsete tootemarkide ettevõtted usaldavad oma toodete levitamise vaid tugevatele, kogenud ja paindlikele partneritele. Chipita kaubamärkide ametlik esindaja ja toodete levitaja on MV Eesti alates maikuust, ettevõtte Franklin & Sons limonaadide esindamise õigus saadi aprillis.
    Eesmärki aitasid MV Eestil saavutada ettevõtte Mineraliniai vandenys jõupingutused ja kõiki Balti riike hõlmav sihikindel strateegia. Dikčiuse sõnul aitas ettevõtetega Franklin & Sons ja Chipita kiiremini ühist keelt leida, eesmärke püstitada ja stardiks valmistuda ettevõtte Mineraliniai vandenys kogemus rahvusvaheliste projektide alal.
    Nüüdsest on Eesti üks 67 riigist, kus võib osta Chipita toodangut. Balti riikide ettevõtete juhi Konstantinos Litose sõnul ilmusid ettevõtte tooted regioonis letile kümne aasta eest. Chipita tuntuim kaubamärk on täidisega sarvesaiakesed 7days.
    Chipita investeerib pidevalt oma toodete toetamisse Balti riikides. „Hiljuti sai Chipita Euroliiga nimisponsoriks,“ märkis Litos, kinnitades Kreekas paikneva ettevõtte veendumust, et tee tarbijani võib kulgeda ka korvpalli kaudu. Litose väitel on 7days Chipita populaarseim kaubamärk, seetõttu pöörab ettevõte sellele suurimat tähelepanu.
    Chipita esindaja sõnul söövad tarbijad Balti riikides tunduvalt vähem Chipita tooteid kui naaberriikides. „Partnerlus ettevõttega Mineraliniai vandenys aitab meil saavutada oma ärisihte kõikides Balti riikides ning tooted muutuvad Eestis, Lätis ja Leedus kättesaadavamaks ja nähtavamaks,“ on Litos veendunud. Chipita turustab oma tooteid 67 riigis ning laiendab aktiivselt tootmisbaasi ja levitamisvõrku kogu maailmas.
    Teine Mineraliniai vandenyse partneriks saanud ettevõte Franklin & Sons on kogu maailmas tuntud kvaliteetsete karastusjookide tootja. Ettevõte asutati Ühendkuningriigis rohkem kui 130 aasta eest. Selle tooted on eriti levinud kõikide Euroopa riikide hotellides, baarides ja restoranides. Käsitsi valmistatud limonaadid ja toonikud paistavad silma naturaalsete maitseomadustega ning neid kasutatakse seetõttu sageli kokteilide valmistamisel.
    „Lepingud ettevõtetega Franklin & Sons ja Chipita näitavad, et Mineraliniai vandenyse nägemus ärist kattub üleilmse hiiglase omaga. Nendest põhimõtetest juhindub ka MV Eesti väike meeskond, kes suudab täita suurte partnerite nõuded ja võita usalduse,“ sõnas MV Eesti peadirektor Saulius Dikčius.
    Ettevõte Mineraliniai vandenys kuulub MV Groupile, mis on üks suurimaid ärikontserne Balti riikides ja ettevõtetega neljas sektoris: tootmine, logistika, hulgi- ja jaekaubandus.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.