Uus purjetamiskeskus toimib nagu Uber

09. juuni 2017, 13:00
RS Purjetamiskeskus / Pirita Svertpaadiklubi
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20170609/CM/170609661/AR/0/AR-170609661.jpg

Väike seiklus merel on muutunud igale eestlasele taskukohaseks, sest RS Sailors Purjetamiskeskus tegutseb nagu jagamismajanduse mudel – purjekat saab rentida vastavalt soovile ja võimalusele, kas üksinda või mitmekesi.

“Meie klubis saab purjetamas käia nii, et ei pea purjekat omama ning see toimib nagu jagamismajandus ja Uber – rendid paadi ja korjad teised sõitjad ka peale,” rääkis RS Sailors Purjetamiskeskuse asutaja ja klubi­direktor Ants Haavel. Kui Pirital tegutseb mitmeid purje­spordiklubisid, kus treenitakse professionaalsel tasemel, siis Haaveli sõnul on nemad rahva ja amatööride klubi, kes soovivad anda esmase purjetamisoskuse võimalikult paljudele inimestele. Selleks korraldab klubi erinevaid kursusi nii täiskasvanutele kui ka lastele.
Täiskasvanute kursused toimuvad kas viiel tööpäeval õhtuti kaks tundi korraga või siis terve nädalavahetuse. “Õpetame inimesed viie päevaga purjetama ning siis võib juba minna üksinda purjekaga merele. Meie eesmärk ongi see, et pärast esimest koolitust osatakse paat sõiduvalmis panna ja omal käel, kas jõel või lahel purjetada,” märkis Haavel.

Parim hobi lastele

Keskus korraldab suve jooksul lastele mitmeid purjetamislaagreid ning Haaveli sõnul on purjetamine üks parimaid harrastusi lapsele üldse. “Nad istuvad täna palju arvuti taga ja neil puudub initsiatiiv. Purjetamine on super – sa oled õues värskes õhus ja päike paistab. Kui laps läheb purjetama, siis ta peab oma paadi üle kontrollima, et see oleks tehniliselt korras ning et ta ise on õigesti riides. Ta vastutab iseenda eest ja purjetades peab tegema mingi otsuse, kasvõi selle, et minna paremale või vasakule,” rääkis ta veespordi plussidest. Kui lapsed käivad hiljem purjetamist lihtsalt harrastamas, siis proovitakse ühte paati võimalikult palju koormata, et hobi oleks kõigile taskukohane.
Purjeklubi asutaja Ants Haavel ise alustas purjetamist juba viieaastasena ning senini tõmbab meri teda üha. “Kui sa lähed merele, siis on see nagu väike seiklus, mõnikord tuul vilistab ja sajab rahet ning see annab mõnusalt adrenaliini. Teiseks, elus on nii palju muresid, aga kui sa paati istud, siis on kõik kadunud – selline lummus meeldib paljudele. Väikestele lastele, eriti minu tütrele, meeldib see väga. Just see on kummaline, et midagi ei urise, midagi ei põrise ja sa liugled vaikselt üle jõe,” jutustas klubidirektor.

RS Purjetamiskeskus / Pirita Svertpaadiklubi

Vigri äratati elule

Et pärast purjetamispäeva oleks üks mõnus koht muljeid vahetada ning keha kinnitada, avati RS Sailors Purjetamiskeskuses taimetoidukohvik Vigri. Ants Haavel rääkis, et taimetoidu kasuks otsustati seetõttu, kuna see aitas tema lastel allergiatest vabaneda ning on andnud tervele perele suurepärase enesetunde. Lisaks aitab taimetoit tal endal lahedalt võistluskaalus püsida. Samuti oli sooviks eristuda, kuna ümberkaudu on juba piisavalt liha ja kala pakkuvaid toidukohti. “Meie peakokk on töötanud restoranides Inglismaal ja Eestis ning kohviku Vigri personal koosneb enamikus taimetoitlastest, selleks et kõik vibreeriks ühes rütmis. Kliendid on kohviku üllatavalt hästi vastu võtnud,” lausus Ants Haavel.
1980. aastatel tegutses Tallinnas Narva maanteel laste jäätisekohvik Vigri ning nüüdne nimekaim pakub oma eelkäija jälgedes nädalavahetuseti nostalgiaelamust. “Kes neid aegu mäletab, võib oma lapsed või lapselapsed laupäeval meie jäätisekohviku päevale tuua, kus pakume jäätisekokteili ja kartulisalatit. Pühapäeviti on meil pannkoogi-brunch, mis on ka klientide hulgas populaarsust võitnud,” rääkis Ants Haavel.

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
09. June 2017, 11:43
Otsi:

Ava täpsem otsing