Sportima – parema, tervema ja ühtsema Eesti nimel!

10. oktoober 2017, 12:00
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20171010/CM/171009749/AR/0/AR-171009749.jpg

Spordiürituste Korraldamise Klubi (SÜKK) organiseerib suuri rahvajookse ja on viinud läbi kõrge rahvusvahelise tasemega kergejõustikuvõistlusi. SÜKK seni tuntumad brändid on Eesti suurim rahvaspordisündmus SEB Tallinna Maraton, igakevadine naiste suursündmus SEB Maijooks, Ida-Virumaa suurim spordisündmus Narva Energiajooks ja Eesti populaarseim jooksusari Selver Linnajooksud. Varem on läbi viidud kõrget tunnustust pälvinud rahvusvahelist kergejõustiku võistlussarja BIGBANK Kuldliiga ja maailma parimate kettaheitjate jõuproovi ERGO Maailmamängud. Viimaste aastate arengust ja edasistest plaanidest räägib lähemalt Mati Lilliallik.

Millised on teie tulevikuplaanid?

SEB väljumise tõttu toetajate hulgast oleme avatud läbirääkimisteks uute partnerite kaasamisel. 2018. aastal saab Eesti Vabariik saja-aastaseks. Et meie tuntumad spordiüritused eesotsas Tallinna Maratoniga kuuluvad juubeliperioodi suursündmuste hulka, siis on hea aeg koos uuendusmeelsete partneritega anda meie üritustele uus hingamine. Ühiselt panustades suudame pakkuda paljudele inimestele võimsaid emotsioone ja aidata kaasa väikese Eesti suuremaks tegemisele. Julgen välja öelda ka Eesti juubeliks seatud eesmärgi – 2018. aastal toimuv Tallinna Maraton tuleb Eesti läbi aegade suurim rahvaspordisündmus.

Järgmisel aastal saame arvestada ka kõrgenenud ootuste ja tähelepanuga seoses AIMSi kongressiga, mis toimub Tallinnas 6.–8. septembrini 2018 Tallinna Maratoniga samal ajal. AIMS on ülemaailmne organisatsioon, mille liikmeskonda kuulub 410 rahvusvahelist maratoni ja pikamaajooksu 110 riigist kõigist maailmajagudest. Nende hulgas on üle maailma tuntud pikamaajooksuvõistlused, nagu näiteks Berliini, Pariisi, New Yorki, Bostoni ja Tokyo maratonid. Meile koondub senisest suurem jooksumaailma tähelepanu, mis loob head eeldused arvukate maailma maratonijooksjate poolehoiu võitmiseks. Suure tõenäosusega külastab järgmisel aastal Tallinna Maratoni üle viie tuhande välismaise jooksusõbra.

Selle taustal on Tallinna Maratonil plaanis suured muudatused, mistõttu otsime koostööpartnereid, kes tahaksid meiega koos uusi arenguid kaasa teha ja tulevikku vaadata. Eriti uhke oleks EV100 juubeliaastal, kui meie partnerite hulgas oleks arvukalt Eesti ettevõtteid, kes tahaksid koos meiega maailma vallutada, aga loomulikult ei lükka me kõrvale ka väliskapitalil põhinevate ettevõte pakkumisi. Ettevõtjad, kes sooviksid oma panuse anda ja partnerina kaasa lüüa, peaksid juba selle aastanumbri sees korraldajatega kokkulepped sõlmima.

Miks võiksid Eesti ettevõtted just teiega ühendust võtta?

Tugevad Eesti brändid võiksid koostööd teha. See on meie kõigi võimalus väikese Eesti suuremaks tegemisel ja konkurentsis püsimisel. Kui palju on Eestis sündmusi, kus on kakskümmend tuhat osavõtjat? Need, kes löövad kaasa rahvaspordisündmusel, on keskmisest tublisti aktiivsemad inimesed, olles oma pere või kollektiivi veduriteks ja arvamusliidriteks. Ürituste kaudu neisse panustades kandub kuvand edasi tuhandeteni. Aegade jooksul toimunud ürituste baasil on meil moodustunud kliendibaas, kus on üle seitsmekümne tuhande klienti, kes meie infot tarbivad ja meie üritustel ringlevad, sporti teevad. Olles 14 aastat arenenud SEB Tallinna Maratoni nime all, on aeg astuda järgmine samm ja luua Eesti populaarseimale rahvaspordisündmusele uus kuvand. Suured spordiüritused on hea võimalus, kus silma paista. Koostööpakkumised pole oodatud ainult Tallinna Maratonile või Maijooksule, vaid oleme valmis töötama välja ka täiesti uusi üritusi. Kui partneril tekib soov, et tahaks teha midagi, mida keegi pole teinud, oleme selle valmis ühiselt välja mõtlema. Kogu protsess võtab loomulikult aega, et üritus oleks piisavalt kandev, aga senitehtu on kindlasti hea tõestus, et saame hakkama!

Millised on teie suurimad edulood?

Spordiürituste Korraldamise Klubi

Meie edulugudeks on meie poolt läbiviidavad sündmused. Täiesti nullist alustatuna, Eesti suurimate rahvaspordiüritusteni – Sügisjooksust Maratonini! Tallinna Maraton on valitud viiekümne mainekama maratoni hulka maailmas ja on olnud 2015. aastal Tallinna turismitegu. Eduka koostöö tõestuseks on kasvõi see, et SEB tuliseima spordi toetajana on mitmeid Kuldmune ja turunduskonkursse võitnud. Narva Energiajooks tunnistati 2015. aastal Narva linna mainekujundajaks. BIGBANK oli Kuldliigat tehes mitu aastat järjest statistiliselt võetuna kõige rohkem kajastatud ettevõte spordirubriigis ja kajastust ei saadud mitte üksnes Eestis. Bigbanki Kuldliiga finaaletappi aastal 2010 kajastasid 43 riigi telekanalid üle maailma. Naljakas seejuures on fakt, et finaal ei toimunud ei Tallinnas ega Tartus, vaid hoopis Rakveres. Parimad edulood on kindlasti veel ees!

Rohkem infot MTÜ Spordiürituste Korraldamise Klubi kohta saad külastades nende kodulehte www.jooks.ee.

...

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
09. October 2017, 14:53
Otsi:

Ava täpsem otsing