Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uus Nissan Qashqai: justkui eestlastele loodud!

    Uus Nissan Qashqai

    Äsja uuenenud Nissan Qashqai on loodud justkui eestlastest autoostjate soove silmas pidades: auto on vaiksem, valgustab pimeda ajal paremini teed, aitab vältida otsasõitu jalakäijatele, silub sujuvamalt meie auklikke linnatänavaid jne, jne.

    Mida eestlasest autoostja oma neljarattaliselt ootab? Maasturlikku välimust ja kõrgemat kliirensit? Seda endastki mõista! Lisaks muidugi stiilset välimust, LED-päevasõidutulesid, madalat mürataset, mugavat vedrustust pealinna auklikel tänavatel kulgemiseks, hästi toimivat automaatkäigukasti, kliimaseadet, püsikiirusehoidjat, käed-vabad-telefoniühendust ja muud säärast, millest korra ära harjudes enam loobuda ei raatsi.
    Just täpselt neid nõudmisi on uue Nissan Qashqai loomisel arvesse võetud. Lisaks on ta parasjagu kompaktne, et oleks mugav parkimismajades manööverdada, piisavalt mahukas, et ka sõber prouaga tagaistmele mahuks, pakiruum võtab vastu kogu nädalavahetuse maalesõidukraami ning ruumi jääb veel ülegi. Pealegi ei kurna ta ülemäära rahakotti, sest kütusekulu on mõistlikult madal mistahes jõuallikaga.
    Uus Nissan Qashqai
    Sammuke premium-klassi suunas
    Kui Nissan Qashqai pisut enam kui kümme aastat tagasi turule tuli, oli ta pigem lihtsakoeline rahvaauto, mis mõeldud kustutama autoostjate üha kasvavat linnamaasturite nälga. See oli tol hetkel tõeline täistabamus. Autot on toodetud üle kolme miljoni eksemplari ning ta muutus hoobilt populaarseimaks linnamaasturiks ka Eestis.
    Uus Nissan Qashqai
    On aga selge, et mida aeg edasi, seda nõudlikumaks muutuvad ka autoostjad ning vaatamata uskumatule müügiedule ei jäänud Nissan loorberitele puhkama. Ta kogus kokku ligi 2,3 miljoni Euroopa Qashqai omaniku hinnangud oma autost ning võttis arvesse ka kõige pisemad kriitikanooled. Selle tulemusel lisati äsja müügile jõudnud teise põlvkonna mudeliuuenduse esiustesse ja tagarataste koobaste taha täiendav kiht müraisolatsiooni, tagauksed said oluliselt paksema klaasi, vedrustus muudeti pehmemaks, kuid tõsteti samal ajal põikstabilisaatori jäikust, et auto kurvides vähem kalduks. Kasutusele võeti uus Active Return Controli roolisüsteem, mis tähendab, et rool naaseb keskasendisse kergemini ning sõitmise ajal on roolimine täpsem. Uue ja senisest paksema roolirattaga roolisüsteemi juurde lisati uus dünaamiline summuti, mis vähendab juhi käteni jõudvat vibratsiooni.
    Uus Nissan Qashqai
    Eeltooduga on Qashqai sisenenud otsapidi premium-autode segmenti ning selle rõhutamiseks leiab ka varustusnimekirjast uue Tekna+ paketi, kus lisaks kõigele muule on olemas isegi kolmedimensioonilise pealisega nahkistmed.
    Ohtralt uusi tehnoloogiaid
    Loomulikult ei ole need ainsad uuendused. Põhjalikult muutunud esiosa märkavad kõik juba esmapilgust, kuid on veel palju sellist, mida isegi lähedalt vaadates näha ei pruugi. Näiteks meie pimedasse kliimasse hästi sobivad LED-tuled, mis valgustavad teed vastavalt kurvi suunale ning vahetavad automaatselt kaug- ja lähitulesid. Uuest aastast lisandub ProPILOTi süsteem, mis kätkeb endas kolme erinevat tehnoloogiat – sõiduraja hoidmise abisüsteemi (LKA), intelligentsest kiirushoidikut (ICC) ja liiklusummiku abisüsteemi (TJP).
    Saadaval on ka uus tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatus, mis vähendab parkimiskohalt välja tagurdades kokkupõrkeohtu. Intelligentsele hädapidurdusabile on lisatud jalakäijate tuvastamise tehnoloogia, valikusse on lisandunud uusi värvitoone jms.
    Endiselt on Qashqail saadaval liiklusmärkide tuvastamise süsteem, juhi väsimuse hoiatussüsteem ja intelligentne parkimisabi ning täisvaatemonitor, sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem jpm. Hinnad algavad uuel Qashqail 17 500 eurost.
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Balti börsid lõpetasid kvartali tõusupäevaga
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus kvartali viimasel kauplemispäeval 0,08% plusspoolel, jäädes kvartaliga siiski miinusesse.
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus kvartali viimasel kauplemispäeval 0,08% plusspoolel, jäädes kvartaliga siiski miinusesse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Eestlane tõusis suure Soome börsifirma ärijuhiks
Varem Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuseid juhtinud Helen Metsvaht läks omanikfirma Cityconi juhatusse ärijuhiks.
Varem Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuseid juhtinud Helen Metsvaht läks omanikfirma Cityconi juhatusse ärijuhiks.