Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Nutikas logistika ja töökorraldus GSMtasks abil

    Foto: GSMvalve

    GSMValve OÜ pakutavad uudsed logistikalahendused lihtsustavad ettevõtja tööd oluliselt: reaalajas on võimalik jagada töötajatele ülesandeid, hallata kõiki dokumente ning hoida kontrolli all autoparki.

    Eesti ettevõtte nutikad ja mugavad teenused
    Eesti kapitalile kuuluv GSMvalve OÜ pakub uudseid logistika- ja kaugvalveteenuste lahendusi – ettevõtte teenusteportfelli kuuluvad lihtsad ja mugavad ülesannete haldamise lahendused GSMtasks, sõidukite jälgimis- ja logistikateenuste terviklahendused GSMauto ja Navirec ning äri- ja erakliendile suunatud valveteenused GSMvalve.
    GSMtasks on rakendusepõhine nutikas veo ja tööülesannete halduslahendus, mis jälgib reaalajas ettevõtte logistikat nii kontoris kui ka väljaspool seda ning aitab muuta meeskonnatöö tõhusamaks ja kiiremaks. „Oletame, et sa oled logistik ning sul on 10 autojuhti või kullerit, kellele kõigile on sul vaja saata tööülesandeid, aga sa ei saa või ei taha seda paberil teha,“ kirjeldab tootejuht Kristo Keiv.
    „Siis teed omale konto, lisad süsteemi oma töömehed, kes tõmbavad rakendused alla ja logivad sisse. Sina sisestad tööülesanded, aadressid ja tähtajad ning ongi kõik.“ Töömees saab vajadusel otse äpist kliendile helistada või talle sõnumi saata (ja vastupidi), klient saab aga kaardilt vaadata, kas töömees hakkab juba kohale jõudma.
    Keiv lisab, et seni kasutavad nende lahendust väga edukalt näiteks liftihooldajad (Eesti Otis AS), turvamehed (Securitas Eesti AS), autojuhid (SW Kütus OÜ, AS Est-Trans Kaubaveod), tooteesitlejad USAs, tordikullerid Londonis, jalgrattaparandajad Amsterdamis ja paljud-paljud teised. „Peamine on, et kui töömehed saavad ülesande tehtud, saavad nad kohe võtta järgmise – nad ei pea kusagile helistama või veel hullem, minema kontorisse uusi tööpabereid võtma – nad saavad teenida rohkem raha,“ räägib Keiv, kelle sõnul läheb kogu tööprotsess oluliselt lihtsamaks.
    GSMtasks aitab ka kulusid kokku hoida – ta pakub näiteks töömeestele välja juba optimeeritud tööringi, järjestades ülesanded kaardil kenasti ära. Samuti arvestab lahendus Keivi sõnul nii sõidu- kui ka tööaega. „Veelgi tähtsam on, et lahendus sisaldab eeltäidetud saatedokumente, mis liidestuvad kliendi veo-, müügi-, raamatupidamis- või mistahes muu majandustarkvaradega. Meil on selleks kodulehel avalik ja lihtne rakendusliides, ehk API,“ selgitab Keiv.
    Kliendid saavad ise liidestusega hakkama, tasks integreerub paljude erinevate tarkvaradega ja see tähendab, et kohe kui töö on tehtud ning klient töömehe mobiiliekraanile allkirja andnud, läheb e-dokument raamatupidamisse (ka kliendi omasse kui vaja). „Oluline on märkida, et meil on eesti arendus ja eesti arendajad, rakenduse arendasime ka ise,“ lisab Keiv. „Seega sobib GSMtasks kõigile, kel vähegi mobiilne meeskond – kullerid, autojuhid, tehnikud –, kellele oleks vaja jooksvalt tööülesandeid edastada.“
    GSMauto ja Navirec võimaldavad igal ajahetkel kontrollida ettevõtte sõidukite asukohta, jälgida nende kütusetaset, pidada sõidupäevikut ja palju muud. „Vajadusel saab järgi vaadata, kus auto käinud on, kui kiiresti ta on sõitnud, kus ja millal parkinud, tankinud jne,“ selgitab Keiv. „Lisaks muidugi kütusekaartide import ja tahhograafide läbi õhu alla laadimise võimalus.“
    Teenuse hinna sees on ka eluaegse garantiiga gps-seade ise. „Meil on tööl omad tehnikud, mis tähendab, et me oleme operatiivsed,“ rõhutab Keiv. „Operatiivsus on meie tugevus ning me ei jäta klienti tema mures kunagi üksinda.“
    Valveteenuseid pakub ettevõte GSMvalve kaubamärgi all aga juba 12 aastat, kaitstud saavad nii era- kui ka äriklientide ruumid ja vara. Koostööpartneriks ootab GSMvalve OÜ kõiki – nii füüsilisi kui ka juriidilisi isikuid, nii suuri kui ka väikeseid ettevõtteid. „GSMautol on ca 40 000 autot süsteemis, sh Baltimaade suurima autopargiga ettevõte Omniva, aga on ka ühe autoga ettevõtteid!“ kinnitab Keiv ja lisab, et klient ei pea tingimata olema Eestis: „Meil on kliente täna rohkem kui 10 riigist, USAst Tansaaniani.“
    www.gsmauto.euKristo Keiv, tootejuht+372 5620 2273 / [email protected]
  • Hetkel kuum
TalTechi professor: miks Eesti lennundus tähendab raha tuulde loopimist
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
Apple kaotab Hiinas turuosa kohalikele konkurentidele
Apple'i müüs Hiinas iPhone nutitelefone esimeses kvartalis 19% vähem, mis on suurim langus alates 2020. aastast ning loovutab jätkuvalt oma turuosa kohalikele konkurentidele nagu Huawei ja Xiaomi.
Apple'i müüs Hiinas iPhone nutitelefone esimeses kvartalis 19% vähem, mis on suurim langus alates 2020. aastast ning loovutab jätkuvalt oma turuosa kohalikele konkurentidele nagu Huawei ja Xiaomi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Narva tööstusinkubaator hakkab ettevõtteid Ida-Virumaale meelitama
Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo allkirjastas käskkirja, millega suunatakse EL Õiglase Ülemineku Fondist pea 8,5 miljonit eurot tööstusinkubaatori rajamiseks Narva.
Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo allkirjastas käskkirja, millega suunatakse EL Õiglase Ülemineku Fondist pea 8,5 miljonit eurot tööstusinkubaatori rajamiseks Narva.
Möödunud sügisel lõhutud Eesti-Soome gaasitoru pandi uuesti tööle
Pärast seitsmekuust seisakut on Eesti-Soome gaasitoru Balticconnector jälle töökorras ja esmaspäeval liigub mööda seda 60 gigavatt-tundi maagaasi.
Pärast seitsmekuust seisakut on Eesti-Soome gaasitoru Balticconnector jälle töökorras ja esmaspäeval liigub mööda seda 60 gigavatt-tundi maagaasi.