Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Juubel: Zeigeri Veod OÜ saab 20aastaseks

    Lisaks transporditeenusele pakub Zeigeri Veod oma töökohas veoautode remonti ning rehvitöidFoto: Zeigeri Veod

    Puistematerjalide veo ja müügiga tegelev Zeigeri Veod OÜ sai alguse pärast nõukogude aja lõppu, kui ettevõtte asutaja ja juhataja Tõnu Zeiger hakkas FIEna Kamazi veokitega Lõuna-Eestis tee-ehitusmaterjalide transpordiga tegelema. Aja möödudes tööpõld kasvas, tekkis vajadus uute sõidukite järele ning ettevõtte vorm muutus osaühinguks.

    Nii võimaldavad läheneda klientidele personaalselt ning pakkuda neile konkurentsivõimelist hinda ettevõtte operatiivsus, objektiivsus ning head suhted alltöövõtjatega.

    Võib öelda, et ettevõtmine sai alguse inimlikust laiskusest, sest mul puudus huvi palgatööl käimise vastu ning mõistsin, et parim pääsetee on ettevõtlus,“ muigab Tõnu Zeiger, kes soetas 25 aastat tagasi esimese Kamazi veoki ning hakkas pakkuma transporditeenust.
    Juba mõned aastad hiljem, aastal 1998, hakkas aga vanade vene sõidukite aeg täis saama ning vahepeal kaheksa Kamazini kasvanud autopargi asemel hakkasid kliente teenindama oluliselt parema kvaliteediga Scania kallur-poolhaagised. Põlvamaal Mammastes registreeriti uute masinate omanikuks ettevõte nimega Zeigeri Veod OÜ ning juba esimesel aastal töötas firmas umbes kümme inimest.
    Ettevõtte juhi sõnul on transpordifirma areng läbi aastate olnud stabiilne ja kasvatud on rahulikus tempos, masinaid on aasta-aastalt juurde ostetud ning tegevussuund on jäänud samaks – puistematerjali vedu ning müük tee-ehitusobjektidele ja ehitusobjektidele. Pakutakse nii liiva, kruusa kui ka killustikku ning lisaks ekskavaator-laaduri teenuseid. Ettevõtte eesmärk on võita klientide usaldus pikaajaliseks koostööks, tagades neile sobivaima lahenduse ja kvaliteetseima transporditeenuse.
    Kui rääkida aastate jooksul tehtud tähtsamatest otsustest, siis kõige olulisemaks peab Zeiger kolimist rendipinnalt ettevõttele ostetud ruumidesse ning oma töökoja ja rehvitöökoja loomist. Täna pakutakse töökojas veoautode remonti ja rehvitöid alates rehvide müügist ja vahetusest kuni tasakaalustamise ja täitmiseni lämmastikuga.
    Tee-ehitus on teatavasti hooajaline töö ning seetõttu on ka Zeigeri Veod OÜ töötajate arv erinevatel aastaaegadel veidi erinev: põhikohaga on töötajaid 25, aga suviti palgatakse lisaks renditöötajaid. „Head tööjõudu ei ole just lihtne leida, kuid oleme siiski seni suutnud oma vajaduse katta. Tegelikult on transpordisektoris juba viimased kümme aastat keerulised ajad seoses töö ja tööjõu, seadusandluse, aktsiiside ja tiheda konkurentsiga, kuid oluline on leida oma nišš või konkurendieelis,“ räägib Tõnu Zeiger.
    Nii võimaldavad läheneda klientidele personaalselt ning pakkuda neile konkurentsivõimelist hinda ettevõtte operatiivsus, objektiivsus ning head suhted alltöövõtjatega. Samuti on panustatud väga palju sõidukitesse, olles varustanud kõik Scaniad GPS-põhiste seadmete ning tarkvaraga. Paljud kliendid hindavad võimalust näha auto teekonda ja seetõttu on Zeigeri Veod OÜ autodel GPS-seadmed juba viimased 15 aastat.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Facebooki emafirma ületas ootusi ja valmistas pettumust üheaegselt
Facebooki emafirma Meta teatas kolmapäeval oma esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Samas avalikustas ettevõte teise kvartali prognoosi, mis valmistas investoritele pettumust ning viis aktsia pärast börsi sulgemist üle 10% langema, vahendas Yahoo Finance.
Facebooki emafirma Meta teatas kolmapäeval oma esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Samas avalikustas ettevõte teise kvartali prognoosi, mis valmistas investoritele pettumust ning viis aktsia pärast börsi sulgemist üle 10% langema, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.