Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Firma tagant varastamise lõpetab Navireci GPS lahendus

    Foto: GSMvalve

    Tänapäeval kasutab valdav osa ettevõtteid suuremate tanklakettide Circle K, Olerex, Alexela ja Neste kütusekaarte oma masinapargi tankimiseks. Seda sellepärast, et kütusekaarti on ettevõtte töötajal tunduvalt mugavam kasutada, kui arveldada sularahaga ning hiljem esitada raamatupidajale kütusetšekid.

    Me eeldame töötajaid tööle võttes, et nad on ausad ja heade kavatsustega, kuid paraku leidub erandeid ja nii nagu „üks tilk tõrva rikub terve meepurgi“, rikub ka üks pahade kavatsustega töötaja kogu seni usaldusel toiminud süsteemi – seega usalda, aga kontrolli!
    Selleks, et välistada kütusekaartide väärkasutamine, on Navirec arendanud välja ettevõttele kuuluvate kütusekaartide kasutamise jälgimise võimaluse. Täisautomaatne kütusekaartide kasutuse jälgimisvõimalus muudab kütusetarbimise monitoorimise teile mugavaks, täpseks ja kuluefektiivseks.
    NAVIRECI LAHENDUS TUVASTAB KOHE, KUI KÜTUSEKAART JA AMETIAUTO, MIDA TANGITAKSE, EI ASU TANKIMISE HETKEL TANKLAS
    Navireci lahendus annab põhjaliku ülevaate kõikidest tankimisasukohtadest, mis aitab tuvastada võimalikku kütusekaardi väärkasutust.
    Foto: GSMvalve
    Kuidas toimib kütusekaardi ja tangitava ametiauto asukoha automaatne kontroll?
    Navireci süsteemis on määratud kõikide tanklate asukohad ning iga kord, kui ametiauto siseneb tankla alasse, kontrollitakse tankimist alustades automaatselt, kas tankla alasse sisenes kaardiga seotud ametiauto.
    Lihtsamalt lahti seletanuna tähendab see seda, et kui ettevõte töötaja tangib talle antud kütusekaardiga ametiautot, on kõik korras, kui aga ettevõtte töötaja tangib ametiauto asemel enda või mõnda muud autot, on see süsteemist kohe näha ja selle kohta tuleb automaatne teavitus.
    Foto: GSMvalve
    Pildil kütusekaartide tankimise raport Navireci süsteemist, millel on näha, et üks kütusekaardiga seotud ametiauto ei asunud tankimise hetkel tanklas, vaid kuskil mujal 3 km kaugusel tanklast.
    Puudub vajadus paigaldada kallis kütuseandur!
    Navireci lahenduse juures on kõige positiivsem see, et enam ei ole vajalik sõidukile paigaldada spetsiaalset kallist kütuseseandurit! Kasutaja saab veebikeskkonnas näha kasutaja- või kaardipõhiseid detailseid raporteid keskmistest kütusekuludest ja distantsidest eelmistest tankimistest jne.
    Kütusekaartide täisautomaatne lahendus toimib praegu nelja suurema ettevõtte kütusekaartidega: Circle KOlerexi, Alexelaga ja Nestega.Lahendust saavad kasutada ka kõikide teiste ettevõtete kütusekaartide kasutajad, kuid sellisel juhul tuleb tankimise andmed manuaalselt süsteemi importida. Andmete importimine võtab kõigest mõne minuti ja seda on väga lihtne teha.
    Täisautomaatse kütusekaartide jälgimise lahenduse kasutajaid on ligikaudu 4500 ning see on vaid üks paljudest Navirec GPS-jälgimislahenduse lisavõimalustest.
    Navireci kasutajate seas on nii väikeseid kui ka väga suuri ettevõtteid. Meie teenuse usaldusväärsust ja kõrget kvaliteeti kinnitab seegi, et Navireci klientide hulka kuulub teiste seas Baltimaade suurima autopargiga ettevõte Omniva. Oleme tegutsenud juba 12 aastat ning saame olla abiks, kui teil on vaja ettevõtte autopargi haldamisel ja kulude vähendamisel professionaalset nõu. Võtke ühendust meie abivalmis meeskonnaga ja koostöös leiame lahenduse, mis sobib kõige paremini just teie ettevõtte autopargile.
    Navireci müügiosakonnaga saab ühendust telefonil 5660 6245 või [email protected]
    Jaak NirkAvalike suhete juhtGSMvalve OÜ
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Caterpillar kohandab ootusi pärast USA ehitusbuumi jahenemist
Neljapäeval teatas Caterpillar, et ootab käesolevas kvartalis müügi langust, kuna nõudlus nende ehitusseadmete järele on eelmise aasta buumiga võrreldes raugenud.
Neljapäeval teatas Caterpillar, et ootab käesolevas kvartalis müügi langust, kuna nõudlus nende ehitusseadmete järele on eelmise aasta buumiga võrreldes raugenud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Kriis pani juhid liikuma. „Rahapakiga enam kedagi üle ei osta“
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolt lobistas Eesti kaudu vastuseisu Euroopa platvormide direktiivile Lisatud Bolti kommentaar
Tänavu vastuvõetud platvormitöö direktiivile seisis Eesti alul raevukalt vastu, mida kujundas Bolt ja esitles majandusministeeriumile isegi kirju, mida Eesti võiks esitada enda seisukohtade pähe.
Tänavu vastuvõetud platvormitöö direktiivile seisis Eesti alul raevukalt vastu, mida kujundas Bolt ja esitles majandusministeeriumile isegi kirju, mida Eesti võiks esitada enda seisukohtade pähe.