Miks võite kaotada kliendi?

12. jaanuar 1998, 00:00

Kanadas tehtud uuringu järgi peitub üks tõsisemaid kliendi kaotamise põhjuseid kliendi kohtlemises pärast tehingut. Kliendisuhte säilitamise võtmesõnaks on järelmarketing. See annab võimaluse lisamüügiks, mitmekesistab kliendisuhet ning loob aluse püsikliendisuhtele. Vaid jätkuv teenindus saab olla hea teenindus. Kindlusta, et sinu müügimeeskond hoiab klientidega kontakti ka pärast tehingut. Kasuta kontaktide säilitamisel otseturundusmeetmeid olemasoleva kliendiregistri baasil ja kontrolli, kuidas toimib hooldus-, varuosa-, paigaldus-, koolitus- ja konsultatsiooniteenus klientidele tegelikkuses. Järelmarketingi levinud vorm on ka kliente ühendava klubi loomine ja selle kaudu püsikliendisuhte motiveerimine.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing