Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Miks võite kaotada kliendi?
Kanadas tehtud uuringu järgi peitub üks tõsisemaid kliendi kaotamise põhjuseid kliendi kohtlemises pärast tehingut. Kliendisuhte säilitamise võtmesõnaks on järelmarketing. See annab võimaluse lisamüügiks, mitmekesistab kliendisuhet ning loob aluse püsikliendisuhtele. Vaid jätkuv teenindus saab olla hea teenindus. Kindlusta, et sinu müügimeeskond hoiab klientidega kontakti ka pärast tehingut. Kasuta kontaktide säilitamisel otseturundusmeetmeid olemasoleva kliendiregistri baasil ja kontrolli, kuidas toimib hooldus-, varuosa-, paigaldus-, koolitus- ja konsultatsiooniteenus klientidele tegelikkuses. Järelmarketingi levinud vorm on ka kliente ühendava klubi loomine ja selle kaudu püsikliendisuhte motiveerimine.