Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Alkoholireklaam jääb
Euroopa komisjoni sotsiaalküsimuste volinik Padraig Flynn, kel õnnestus Euroopa Liidus läbi suruda tubakatoodete reklaami piiravad seadused, ei pea vajalikus sama karme meetmeid rakendada alkohoolsete jookide reklaamile.
«Hr Flynn leiab, et alkohol ja tubakas on kaks erinevat asja,» ütles sel nädalal voliniku pressiesindaja Barbara Nolan. «Samal ajal kui tubakas ohustab nii suitsetaja kui tema ümber olijate tervist, on piisavalt tõendusmaterjali selle kohta, et mõõdukas alkoholipruukimine võib tervisele isegi kasulik olla,» ütles ta.
Ajalehe Guardiani väiteil soovib Prantsusmaa, kus 1991. a vastu võetud seadus keelab alkoholifirmadel spordiüritusi spondeerida ja oma tooteid teleris reklaamida, samasuguste piirangute kehtestamist ka teistes ELi riikides. REUTER-ÄP