Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kas teie firmas täidetakse sõidupäevikut?

    Millal selline määrus kehtestati? Kas selle järgi peab pidama sellist päevikut? Kas seda kontrollib politsei? Me pole sellest midagi kuulnud. Kui nii salaja toimetatakse, siis kas kardetakse ebapopulaarseid otsuseid teatatavaks teha või püütakse kedagi kiiresti süüdlaseks teha. Salaja on võetud vastu mingi määrus ja järsku sa saad teada, et oled süüdi, ja sulle öeldakse, et seaduse mittetundmine ei vabasta vastutusest.
    Kui riik nii salaja toimetab, siis jääb küll mulje, et riik peab kõiki oma kodanikke maksudest kõrvalehiilijateks. Me uurime praegu Riigi Teatajaid ja kõige hämmastavam on see, et viimastes Riigi Teatajatest ei ole seda määrust veel ilmunud ja sellest ei ole ka ajakirjanduse vahendusel inimesi teavitatud. See on väga inetu. See sarnaneb looga, et Mart Opmann ei teadnud, et ta preemiat sai. Tundub, et samamoodi ei taha ta teada, et selliseid otsuseid vastu võtab.
    Sellist päevikut meie firma ei pea. Kas see kehtib kõigi firmade kohta või ainult riigiasutuste kohta? Mina kuulen sellisest määrusest teie käest esmakordselt. Ma ei oskagi mingit seisukohta võtta ja loomulikult, kui ei ole sellest teadlik, siis ei pea ka mingisugust päevikut. Arvan, et see on surnult sündinud üritus, sest sellist päevikut võib fabritseerida ükskõik mismoodi ja loodetud tulemust sellest ei tule.
    Ma ei ole sellisest määrusest midagi kuul-nud ja päevikut meil ei peeta. Arvan, et see üritus baseerub inimeste aususel või südametunnistusel, et kuipalju sa ise ennast maksustad.
    Tänapäeva äritegevuses on era- ja ärielu niivõrd läbipõimunud, et seda on peaaegu võimatu teha. Meie firma sellist päevikut ei pea. Teie käest kuulen üldse esimest korda, et seda peab tegema.
    Pisut peetakse. Miks ma ütlen, et pisut, aga sellepärast, et kui tegemist on tippjuhtidega, siis nende puhul on meil kehtestatud bensiinilimiit. Me aga ei pea ajalist arvestust, kus keegi käib või viibib. Sellest määrusest oleme natukene kuulnud ja niipalju, kui ma tean, tuleb see sellel nädalal arutusele juhatuses. Väga raske on aga jälgida, kuidas müügiesindajad ametiautot kasutavad. Totter oleks ka see, kui sõidan Tallinna ametiasju ajama ja selleks, et Tallinnas ka eraasju ajada, pean vahepeal sõitma tagasi Kiiule kontorisse, et siis uuesti Tallinna eraasju ajama sõita.
  • Hetkel kuum
Statistikaamet vastab kriitikale: kuidas kujuneb elektrihinnaindeks?
Elektrihinnaindeksi arvutamist mõjutab ka riigipoolne sekkumine, muutust hinnaindeksis näeme peagi, selgitab statistikaameti juhtivanalüütik Lauri Veski vastukajana Äripäeva “Makromaania” uudiskirjale.
Elektrihinnaindeksi arvutamist mõjutab ka riigipoolne sekkumine, muutust hinnaindeksis näeme peagi, selgitab statistikaameti juhtivanalüütik Lauri Veski vastukajana Äripäeva “Makromaania” uudiskirjale.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon Musk on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon Musk on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Kuudepikkune vaidlus jõuab lõpule: USA näib lõpuks Ukrainale abi andvat
Kuudepikkune vaidlus miljardite dollarite üle vabariiklaste ja demokraatide vahel võib jõuda laupäeval lõpule Ukrainale ja teistele liitlastele abi andmisega.
Kuudepikkune vaidlus miljardite dollarite üle vabariiklaste ja demokraatide vahel võib jõuda laupäeval lõpule Ukrainale ja teistele liitlastele abi andmisega.
Raadiohommikus: seentest elektriautode suuromanikuni Jäta oma küsimus hommikuprogrammi külalistele
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.