Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Automaatvastajaga lauatelefon
Mugav Telefon on vaatamata mobiilsete sidekanalite arengule töölaual sageli kõige olulisem töövahend. Kuid telefonist on vähe abi juhul, kui tekib vajadus kontorist lahkuda ja kedagi teist sinna ei jää või on vaja helistajatele jätta mingi teade. Siin tulebki appi automaatvastaja. Mitme seadme, eraldi telefoni ja automaatvastaja asemel soovitaks hankida sisseehitatud automaatvastajaga telefoni, mis vabastab lauapinna ja kontori üleliigsetest juhtmetest.
Digitaalne Automaatvastajaid liigitatakse vastavalt lindistus meetoditele digitaalseteks ja kassetiga vastajateks. Digitaalvastaja on kiirem ja sissehelistaja ei pea ootama, kuni telefon kassetti kerib.
Kassett Kassetiga automaatvastaja on küll aeglasem, kui digitaalne, kuid sellise automaatvastaja puhul on võimalik teadet hõlpsasti säilitada. Digitaalsele vastajale salvestatud kõne mujale ümbersalvestamine on probleemne.
Salvestus Telefoni teel saabunud kõnesid saab vajadusel salvestada ka kõne ajal. Lindistamine on kassetiga automaatvastajatel üldlevinud, kuid digitaalvastajatel pole see omadus alati esindatud. Kassetile lindistatud kõnet on võimalik säilitada.
Loendur Sageli on oluline teada saabunud teate kuupäeva ja kellaaega. Kahjuks ei ole see vajalik võimalus veel aparaatides väga laialt levinud.