Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kütusekaardid jaotuvad ümber

    Statoil on välja andnud üle 20 000 kaardi. ASi Eesti Statoil kliendikaartide müügijuht Helle Kirs peab Statoili kaartide arvukuse kiire kasvu põhjuseks aktiivset müüki ja sagedasi sooduskampaaniaid kaardiomanikele.
    «Et meie 14 tanklast 10 asub Tallinnas, siis määrab see paljuski ka kasutajate asukoha,» põhjendas Kirs tallinlaste suurt osa Statoili kliendikaardi omanike hulgas.
    Järgneb ligi 20 000 kaardiga EK, mis oli esimene oma kütusekaardi turuletooja Eestis. 10 000 kaardi piiri on ületanud Neste, mille esimesed kütusekaardid olid Eestis kasutusel juba rublaajal.
    Peaaegu samale tasemele on jõudnud ka viis aastat tagasi esimesed kütusekaardid välja andnud Alexela, mille kaarti saab kasutada 53 tanklas ja teeninduspunktis. Kasutuskohtade arvult on tänavu Favora lubanud kinni püüda Alexela. Seni kehtib Favora kütusekaart 23 tanklas.
    Kõigis Baltimaades kehtiva uue kütusekaardiga on lähikuudel turule tulemas Shell. Praegu on Eestis vähesel määral kasutusel Shelli eurokaart.
    «Me ei kiirusta EK kaardi väljavahetamisega,» ütles Shell Eesti ASi juhatuse liige Kaido Kaare. Aga ilmselt juba sel aastal vahetub EK logo firma kütusekaartidel Shelli logo vastu.
    Neste Eesti ASi jaemüügijuht Heikki Vuorinen kinnitas, et Neste värvides jaamu ehitatakse kindlasti juurde ja neis hakkab loomulikult kehtima ka kliendikaart.
    «Juba suveks saab Tallinnas valmis kaks uut Neste tanklat ja kavatseme oma võrku ka edaspidi pidevalt suurendada,» ütles Vuorinen.
    Veel tänavu on lubanud oma kütusekaardiga turule tulla Lukoil ja Hydro Texaco.
    «Tahame selle aasta jooksul oma kaardi kasutuskohtade arvult Alexelale järele jõuda,» kinnitas ASi Favora kaardikeskuse juhataja Piret Hion. Tema sõnul kavatsetakse selle eesmärgi täitmiseks ehitada ise mitu uut tanklat, püüda osta mõnd teist tanklaketti ja sõlmida kaardikasutusalaseid koostöölepinguid.
    Favora vahetas oma kolm aastat tagasi juurutatud kaardi välja möödunud nädalal, sest eelmine kaart jäi firma kiirele kasvule jalgu. Uue kaardi juurutamine läks Hioni sõnul maksma üle miljoni krooni.
    «Meil on nelja tüüpi sularaha boonuskaardid eraisikuile ning nelja tüüpi krediitkaardid firmadele,» ütles Hion. Tema sõnul on Favora universaalkaardi kasutusala eriti lai, hõlmates peaaegu kõiki kontserni tegevusvaldkondi tankimisest kuni õli- või rehvivahetuseni ja auto remondist kuni asendusauto rentimiseni remondi ajaks.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Kui “info ei liigu” ehk miks õppida juhina arenemiseks kommunikatsiooni
“Info ei liigu!” Kõik juhid on seda etteheidet kuulnud, see kõlab refräänina igas organisatsioonis. Juhina oli selle kuulmine frustreeriv, kommunikatsiooniteadlasena pakub see samas ka natuke nalja. Mis asi on info? Nähtavasti see, mis kunagi piisavalt ei liigu.
“Info ei liigu!” Kõik juhid on seda etteheidet kuulnud, see kõlab refräänina igas organisatsioonis. Juhina oli selle kuulmine frustreeriv, kommunikatsiooniteadlasena pakub see samas ka natuke nalja. Mis asi on info? Nähtavasti see, mis kunagi piisavalt ei liigu.