Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Margikogemus tuleb tasapisi
Suurt osa töötooli ostjatest mark ei huvita. Ta läheb mööblipoodi ja ostab lihtsalt tooli. Kui istumisalune ära laguneb, mäletab ta paremal juhul poodi, kust ta selle ostis. Uuemad töökohad sisustatakse tihti sisekujundaja abiga, kes professionaalina tunneb eri markide omadusi ning valib vastavalt vajadusele parima.
Seda, et sisekujundajat usaldatakse, saab kaudselt ka margiteadlikkuseks nimetada.
Kuigi võib ütelda, et margiteadlikkus on tõusuteel, paneb lõpliku toolivaliku paika siiski raha.
Kui algajal firmal on valida, kas investeerida toolidesse või serverisse, siis valitakse server, milleta töö jääks seisma. See ei tähenda, et firma juht oma töötajatele sobivamaid toole osta ei tahaks. Sest on arusaadav, et valesti valitud tool toob kaasa töötaja kaela- või seljahaiguspäevad ning nurina, et kergemaks koormuseks mõeldud istumisalune tükke kaotab.
Soome viimaste aastate trend on investeerida väga headesse ja sobivatesse toolidesse.
Eestis on korralike toolide peal istumise traditsioon alles noor. Valesti valitud toolid pole jõudnud veel katki minna.