Tool loob osa firma kuvandist

19. märts 1998, 00:00

Toole vajavaid juhte võib jagada jämedalt kaheks: praktilise juhitooli ja massiivse juhitooli ihaldajad.

Kui esimesele on tähtis, et tool oleks paljude mehhanismidega, kerge, funktsionaalne ja sageli kõrge seljatoega, siis teine jälgib enim, et tema istumispaik oleks võimalikult massiivne ja värvilt soovitavalt soliidselt must.

Esimese osa tunnuseks on, et üldjuhul on ta väiksema firma juht, teise osa puhul on tavaliselt tegemist suure firma eestseisjaga.

Praktilise juhitooli ostjad käivad tavaliselt ise tooli headust katsumas. Massiivsesse tooli tahtjad võivad oma valiku teha kataloogi põhjal -- tähtsaim on välimus.

Nagu praktilise juhitooli omanik püüab jätta muljet modernsusest, elulähedusest, liikuvusest, peab massiivne tool rõhutama firma tähtsust, soliidsust ja kindlust.

Toolimüüjate hinnangul on juhitoolidele esitatavad nõudmised kõige suuremad.

Nii et kui näete mõnd firmajuhti tooli valimas, siis võite arvata, millist muljet see juht oma firmast jätta tahab.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    28. November 2011, 18:17
    Otsi:

    Ava täpsem otsing