Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mis tekitab ettevõtte juhi töös kõige rohkem stressi?

    Kõige suuremat stressi tekitab inimeste ükskõiksus nendele antud ülesannete täitmisse. Kui korraldus on antud, siis sellele ei vaielda küll vastu, aga hiljem selgub, et kas ei ole midagi ette võetud või on seda tehtud puudulikult.
    Sageli kulub palju aega pisiasjade peale. Tegemata jäetud pisiasi tekitab teinekord ka suuremas masinavärgis arusaamatusi. Kui üks väike mutter suures masinas ei tööta, siis võib see viia selleni, et kogu masin ei tööta.
    Probleemid on iga päev ise värvi, iga kord nad leiavad ka erineva lahenduse.
    Eesti tänane majandusruum pole ettevõtja jaoks ideaalne. Üllitised, mis nii Toompealt kui ka teistest kõrgetest majadest tulevad, on teinekord nii jaburad, et neid ei saa tõsiselt võtta. Tööd võivad nad aga segada. Kõige hullem on see, kui ametnikul tekib n-ö väikese inimese kompleks. Kui mõeldakse, et ma olen küll väike, aga mul on suur sulepea.
    Kõige rohkem häirib, kui asjad ei liigu. Projektid on ju tavaliselt pikaajalised, kõik on planeeritud ja tööd segab väga, kui mingi lihtsa küsimuse lahendamisel tekib tõrge.
    Teine probleem on katastroofiline ajanappus. Ei jõua teha kõike, mida tahaks ära teha.
    See on ikka mingisuguste väikeste tegurite summa, mis häirib. Iga asja eraldi saaks lahendada, kõige halvem on, kui korraga tuleb mitu probleemi. Näiteks rasked kliendid või mõni personaliprobleem, kui kedagi on vaja kiiresti asendada. Kindlasti saaks ka oma aega paremini planeerida.
    Väga palju aega võtavad pisiasjad.
    Eesti on selles arengutsüklis, kus kõik ei ole veel normaliseerunud. Kui me kunagi saame inflatsiooni väikeseks, tariifid paika ja Euroopa Liiduga ühinetud, siis mingil määrab elu stabiliseerub. Praegu on enamik asju proportsioonidest väljas. Disproportsioonid tekitavad seda, et töötegemist takistavad rutiinid meil on ja ei kao veel lähiaegadel kuhugi.
    Tööd segab ka poliitiline kemplemine, poliitilised grupeeringud püüavad tihtipeale oma huvide eest seista.
    Kui tõstame tariife, siis on see poliitika, Eestis käivad kahjuks sotsiaal- ja majanduspoliitika koos. Kui ikka 20--30 protsenti elanikkonnast ei jõua omale teenuseid osta, siis on see suur probleem.
    Teatud määral häirib tööd ka, et ettevalmistamisel olev telekommunikatsiooni seadus võib-olla pole päris selline, nagu Eestimaale vaja oleks.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Novira Capitalil sai Riias valmis ärikvartal
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Vallandatud Tallinna Hambakliiniku juht: tahtsin ise ammu lahkuda
“Mõni aasta tagasi sain aru, et niipea, kui linnajuhtkond muutub, ei hakka keegi süvenema asja sisusse", ütles Maksim Volkov, keda uus Tallinna võim kolmapäeval SA Tallina Hambakliinik juhi kohalt vallandas.
“Mõni aasta tagasi sain aru, et niipea, kui linnajuhtkond muutub, ei hakka keegi süvenema asja sisusse", ütles Maksim Volkov, keda uus Tallinna võim kolmapäeval SA Tallina Hambakliinik juhi kohalt vallandas.