Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Valgustid ei hooli valge aja tulekust
Päev läheb aina pikemaks ning loomulikku valgust tuleb juurde.
Ometi ei näita paljude valgustimüüjate statistikagraafiku joon erilist langustendentsi.
Nagu eelmiselgi tabeli koostamise korral on ka veebruaris müüdud kõige rohkem kaubamärki Glamox, mille müüginumber on võrreldes jaanuariga pea poolesaja võrra tõusnud. Küll on pisut vähenenud kaubamärgi Lival müük.
Kuid lambimüüjate esmaeesmärk pole niivõrd ühe kaubamärgi müügitulemuste suureks ajamine kuivõrd just laia valikuvõimaluse pakkumine.
Lambitabelis nagu suuremas osas müügitabelitestki on esikohal odavamat sorti valgustid -- võib-olla mängib siin riiklik tellimus oma osa. Olgugi, et ka enamik firmajuhte valib ikka hinna ning kvaliteedi suhet arvestades. Eesti firmajuht on väga kõrgete nõudmistega ning tahab seda kõige odavamat ja kõige paremat. Kes võtab pisut kvaliteedilt, ilult ning mugavuselt matti ja kes pisut oma rahakotilt, oodates, et see hiljem siiski kasu kannab.
Muidugi ei pane eesti inimene valgusti omapära eriti tähelegi, sest ega ole vähe neid, kes veel laes rippuvat paljast pirni mäletavad, ent tänapäev pakub ikkagi rohkem võimalusi.