Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Valehäire nõuab rahu
Häiresüsteem on olemuselt ebastabiilne, seda juba projekteerimisest lähtuvalt. Kõrvalekalle normaaltalitlusest, olgu põhjuseks valveanduri valehäire, kaablirike või vigase kasutajakoodi sisestamine, vallandab kindlasti häiresignaali.
Kui häiresignaal undab, on raske rahulikuks jääda ja õigesti tegutseda. Signaal undab aga nii kaua, kui te selle välja lülitate või valvefirma töötajad kohale jõuavad. Mõnikord, see oleneb juba konkreetsest lepingust, võib valehäire ettevõttele kaasa tuua ka täiendavaid kulutusi.
- häiresignaali kuulmisel ärge sattuge paanikasse
- sisestage kood, millega te iga päev süsteemi valve alla panete või valve alt võtate. Sama kood lülitab sireenid välja. See kehtib kõikide valvekeskseadmete kohta
- kui koodi sisestamine ei aidanud, korrake tegevust. Võib-olla valisite ähmiga vale numbri
- kui sireen ei vaiki, kutsuge kohale süsteemi paigaldanud turvafirma hooldustehnik
- hoidke käepärast teid teenindava turvafirma telefoninumber, soovitavalt kirjutage see koodivalimise sõrmistiku peale, siis ei lähe see kaotsi.
- laske turvafirma spetsialistil endale selgitada, mida teha ja kuidas käituda valehäire korral
- mängige situatsioon läbi, et teadmised ei jääks pelgalt paberile, mis vajalikul hetkel on alati kadunud
- tekitage ka ise aeg-ajalt valehäiret, nii saate kontrollida süsteemi korrasolekut