Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Vähenda infosüsteemi kulusid
On teada, et infosüsteemiga kaasnevad kulud kujunevad suuremaks, kui on süsteemi hind.
Neid kulusid tippjuhtkond tavaliselt ei märka, sest kuluaruannetes ei kirjeldata efektiivsusekadu, mis tekib kõikvõimalike arvutiprobleemide lahendamisel. Küll aga mõjutab see töötempot, meeleolu ning lõppkokkuvõttes oluliselt firma kasumit.
Et hoida kulud mõistlikes piires, tuleb süsteem korda teha. On võimalik seda ise teha või selline teenus sisse osta. Küsimus pole selles, kas paljudes firmades populaarne arvutispetsialistide pidamine on odavam kui teenindusleping arvutifirmaga või kas teenindusleping ise on 15% odavam. Arvutispetsialisti hooldatud süsteemi on firmal mitu korda kallim kasutada kui standardiseeritud, korralikult häälestatud ja professionaalselt hooldatud süsteemi.