Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Saksa ekspediitor tüssas Eesti veofirmasid

    Aastaid Eesti autovedajaile koormaid pakkunud Jörg-Rolf Voigti ja tema äripartneri Mario Sciandrone ekspediitorfirma Intrans uksed on suletud ja märtsist alates vastab telefonil ajutine pankrotihaldur. Voigti firmaga koostööd teinud Eesti veondusfirmadel on saamata ligi 800 000 krooni.
    «Tundub, et tegu on väga oskuslikult lavastatud pankrotiga ja võlausaldajad ei saa sealt midagi,» lausus OÜ Aatomik Transport tegevdirektor Heiki Paarop.
    Paaropi sõnul oli Intrans pidevalt hilinev maksja. «Alguses saime neilt ka hinnaga tüssata, alles sel aastal jõudsime normaalsete koormahindadeni, kuid nüüd jäi töö eest raha saamata,» lisas ta.
    Ka ASi Baltsped juhataja Ants Susi sõnul võtsid nad Intransilt koormaid ainult häda korral, sest pidev viivitamine arvete maksmisel tegi ettevaatlikuks.
    «Meile tegid nad viimase makse septembris, Bremenis kohapeal asja uurides selgus, et kontor on üldse kinni,» märkis ASi Belest juhatuse esimees Rein Alliksaar. Välisministeerium pöördus ASi Belest palvel Bremeni kaubandus-tööstuskoja poole ja selgus, et Intrans on ametlik firma, kel pole maksuvõlgu Saksa riigi ees. Samas pole ei Eesti autovedajatel ega Äripäeval õnnestunud Voigtiga ühendusse astuda.
    «Mul on juba varasemast ajast Voigtiga üks halb kogemus, kui ta lavastas ühe oma tütarfirma pankroti ja me saime kätte vaid 10 protsenti nende võlast,» meenutas ASi Tallept Auto juhatuse esimees Kalev Kraag. «Kuigi juba korra sain talt tüssata ja katkestasin koostöö, läksin ikka uute lubaduste peale liimile,» lisas ta.
    AS Baltlink on transpordidirektor Tiiu Parelo sõnul kasutanud Intransilt raha kättesaamiseks rahvusvahelisi inkassofirmasid. «Voigti venna pankrotti lavastatud firma jäi meile ligi 120 000 krooni võlgu, aga Intransi puhul pääsesime peaaegu terve nahaga,» lausus Parelo.
    Nüüd tegutseb Voigt Cargo Contaimer Logistic GmbH (CCL) sildi all, mis asub Bremenis Breitenweg 25.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Nordecon ehitab lennujaama militaarlennukite platsi
Nordecon AS ja AS Tallinna Lennujaam sõlmisid lepingu Tallinna Lennujaama E-klassi seisuplatside ehitustöödeks, selgub börsiteatest.
Nordecon AS ja AS Tallinna Lennujaam sõlmisid lepingu Tallinna Lennujaama E-klassi seisuplatside ehitustöödeks, selgub börsiteatest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Kriis pani juhid liikuma. „Rahapakiga enam kedagi üle ei osta“
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Kohus jättis Merko vaidluses riigiga tühjade pihkudega
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Leedu firma plaanib Eestisse investeerida 18 miljonit
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.