Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Koondamised Eesti Telefonis
«Pole mõtet pidada palgal näiteks lukkseppi, kui me võime sama edukalt autoremonditeenuse vajaduse korral sisse osta,» ütles Eesti Telefoni juhatuse liige Valdo Kalm. «Samuti määrab tehnoloogia areng selle, kui palju me töötajaid vajame.»
Eesti Telefoni peadirektori Jaan Männiku sõnul pole veel inimestele teatatud, kes kaotavad töökoha. «Arvan, et need inimesed, keda koondamine puudutab, saavad sellest ise aru,» ütles ta. Kui palju Eesti Telefon koondamistasudeks maksab, ei osanud Männik täpselt öelda, kuid tema sõnul on tegemist mitme miljoni krooniga.
Peame parandama ettevõtte efektiivsust ja üks võimalus selleks on ajada läbi võimalikult väheste inimestega, kes rakendatakse maksimaalselt tööle, ütles Männik. Tema sõnul tuleb ettevõttes muudatused teha kiiresti, sest 2,5 aasta pärast peab Eesti Telefon hakkama tegutsema vaba konkurentsi tingimustes. «Me hoiame pigem palgakulude pealt kokku, kui tõstame veelgi tariife,» lisas Männik
Eesti Telefoni viieaastase tegutsemisaja jooksul on töötajaskond vähenenud 4700 inimeselt 3400 inimesele.
Praegu on telefonijärjekorras 70 000 inimest, kuid tegelikult võib telefoni soovijaid olla kuni 150 000. 2001. aasta jaanuarini kehtiva kontsessioonilepingu järgi peab Eesti Telefon selleks ajaks likvideerima telefonijärjekorra. Leping lubab Eesti Telefonil neli korda aastas tariife muuta, kuid seni pole seda võimalust kasutatud.