Esimestel Q GSMi klientidel valikuvõimalus

07. mai 1998, 00:00

Aasta tagasi aprilli lõpus turule tulnud mobiilsideoperaator AS Ritabell (kaubamärk Q GSM) kogus esimese tegevusaastaga üle 27 000 kliendi. Hea tulemus üllatas neid endidki, konkurente seda valusamalt.

Klientide ligimeelitamiseks korraldas Q GSM turule tulles suure ja agressiivse reklaamikampaania, esimese kuuga kulutati üle seitsme miljoni krooni. Kampaaniad jätkusid terve aasta jooksul.

Tänavu aprillis avaldas Ritabell eelmise aasta käibena 77 miljonit krooni, kahjumiks nimetati 64 miljonit krooni. Kahjum oli planeeritud, kommenteeris Ritabelli juhatuse esimees Toomas Peek.

Nüüd hakkavad paljudel Ritabellilt aasta tagasi odava telefoni ostnud klientidel lõppema firmaga sõlmitud aastased lepingud, mille kohaselt pidi telefon püsima nimetatud aja kindlasti selles võrgus. Kliendil on võimalus otsustada, kas Ritabelli pakutavad teenused ja leviala rahuldavad teda või mitte ning sellele vastavalt jääda edasi Q GSMi kliendiks või vahetada operaatorfirmat.

Laiemale auditooriumile tähendas Q GSMi tulek mobiiltelefoni hindade tuntavat alanemist, millega läksid kaasa ka teised müüjad.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
28. November 2011, 18:28
Otsi:

Ava täpsem otsing