Prantsuse mark tegi konkurentidele ära

15. mai 1998, 00:00

Sarnaselt sõiduautode müügile elavnes aprillis ka kaubikute müük. Tõsi, võrreldes plahvatuslikult kasvanud sõiduautode müügiga oli kasv tunduvalt tagasihoidlikum -- märtsis 230, nüüd 241autot.

Esmakordselt ÄP kolmandat aastat ilmuvate müügiülevaadete ajaloos troonib müügitabeli tipus prantsuse automark -- Peugeot edestas tarbesõidukite müügil nii Volkswagenit, Mercedest kui ka Fordi. Ehkki Peugeot pole turuliidriks ei väike- ega ka suurte kaubikute osas, oli see automark tänu laiale mudelivalikule siiski aprilli enimmüüdud tarbesõidukiks. Suurema osa 38 müüdud Peugeot'st andsid väikeveokid Partner (29 autot), lisaks müüdi 9 Boxerit.

Prantslaste hüpe väikekaubikute müügil oli muljetavaldav, tõhusalt toetas Partneri müüki ka Citro?ni sõsarmudel Jumper. Vaatamata Fordi tagasihoidlikumale kuule jäid Saksa margid siiski kokkuvõttes ettepoole.

Kogu kaubikumüüki arvestades jätkub Fordi järel tihe konkurents Mercedes-Benzi ja Volkswageni vahel. Erinevalt automüügist, kus edukamad on Jaapani margid, on kaubikute müügil konkrentsitult eelistatuim Saksa toodang, II kohal olevaid prantsuse kaubikuid on ostetud üle kahe korra vähem, jaapanlased on kolmandal kohal.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing